FacebookTwitterLinkedIn

În pragul unui nou început de an, Forbes România vă invită să descoperiți ediția „24 pentru 2024” a proiectului editorial cu care începe fiecare an de mai bine de un deceniu.

Veți regăsi în paginile următoare voci importante din mediul românesc, care vor discuta cu sinceritate despre 2024, un an hotărâtor pentru mult timp de acum înainte: anul digitalizării, al deepfake, al inteligenței artificiale, al investițiilor, al sănătății mintale, al impactului social, al bunului-simț, al conținutului de calitate sau, dimpotrivă, al propagandei și al greenwashingului.

Pe scurt, un an al extremelor, tot mai polarizat, cum a început să fie viața noastră!

Dincolo de orice altceva, această ediție este o invitație la dialog și reflecție, al cărei scop este să inspire și să motiveze liderii de business din România să privească spre viitor cu încredere și curaj.

24 pentru 2024 – Victor Căpitanu, cofondator și co-CEO One United Properties: „Avem parte de cel mai bun moment de dezvoltare din istoria României”

24 pentru 2024 – Fulga Dinu, Country Manager CPI Property Group România: „Este impresionant cum merg mallurile noastre postpandemie. Avem liste de așteptare pentru chiriași. Mallul e distracție națională”

24 pentru 2024 – Florin Talpeș, cofondator Bitdefender: „2024 este un an de prudență, cu un optimism moderat”

24 pentru 2024 – Ramona Jurubiță, Country Managing Partner la KPMG România și Moldova și vicepreședinte în Consiliul Investitorilor Străini (FIC):„Există o problemă structurală în modul în care România se prezintă pentru a atrage investiții”

24 pentru 2024 – Iulian Stanciu, președinte eMAG: „În anul 2024 ne uităm la creștere. Este o creștere ușor diferită față de cea de acum cinci-șapte ani când era creștere cu orice preț. Acum este o creștere profitabilă”

24 pentru 2024 – Fady Chreih, CEO Regina Maria: „Scopul nostru este să ne familiarizăm cu sectorul serviciilor stomatologice (…) Ne continuăm creșterea, nu ne oprim din dezvoltare și avem proiecte mari”

24 pentru 2024 – Josef Reiter, director general BMW Group România: „Dezvoltăm treptat servicii cu valoare reziduală garantată, inclusiv o serie de pachete noi de leasing operaţional dedicate persoanelor fizice şi companiilor mici”

24 pentru 2024 – Bogdan Chirițoiu, președintele Consiliului Concurenței: „Suntem atenți la tot ce se întâmplă în piață și sper ca acest lucru să genereze o autocenzură la nivelul companiilor și să le să împiedice să recurgă la practici anticoncurențiale”

24 pentru 2024 – Sergiu Mircea, director de marketing și comunicare Banca Transilvania: „De ani buni nu mai facem marketing, ci facem conținut”

24 pentru 2024 – Mirela Nemțanu, CEO HOSPICE Casa Speranței: „Să fiu implicată în activități sociale și să fiu alături de fundații a fost mereu firul roșu care mi-a călăzuit parcursul profesional”

24 pentru 2024 – Costin Dămășaru, fondator Veruvis: Viitorul nu este al inteligenței artificiale, ci al creierului uman optimizat

24 pentru 2024 – Horațiu Țepeș, fondator și director general Bilka: „La export nu prea sunt limite. Acolo depinde doar de noi să ne dezvoltăm”

24 pentru 2024 – Iuliana Stan, Managing Partner Uman Synergistics România: „Nu mai simt o diferență între interacțiunile cu antreprenorii români și corporații în ceea ce privește preocuparea pentru cultura organizațională”

24 pentru 2024 – Alexandra Olaru, Director Legal & External Affairs în cadrul Vodafone România: „Unul dintre criteriile care se aplică unei companii de telefonie este numărul de clienți femei. A avea clienți femei arată cât de independente sunt, pentru că de obicei bărbații țin abonamentele acestora”

24 pentru 2024 – Sorin Preda, fondator Global Vision: „„Nu ne gândim la vânzare pentru că acum nu este momentul să vinzi nimic în segmentul clădirilor de birouri”

24 pentru 2024 – Marius Ștefan, cofondator Autonom: „Impactul marilor șocuri pare să se fi stabilizat și, prin efectele contractelor noi încheiate anul trecut, ne așteptăm la o profitabilitate crescută”

24 pentru 2024 – Radu Hanga, președintele BVB: „Este foarte probabil ca în acest an să ajungem la aproximativ două milioane de tranzacții, ceea ce ar reprezenta, fără îndoială, cel mai bun an”

24 pentru 2024 – Omer Süsli, fondator Homelux România: „ Am observat în ultimii 20 de ani că în fiecare an de alegeri avem o creștere mai mare decât bugetăm noi”

24 pentru 2024 – Camelia Șucu, președinte Crucea Roșie România: „O fundație funcționează asemenea unei afaceri. Un ONG trebuie să știe cum să se prezinte, cum să strângă fonduri și cum să demonstreze că a gestionat corect resursele”

24 pentru 2024 – Lucian Azoiței, fondator și CEP Forty Management: „Am preluat franciza Crystal Lagoons pentru România, pentru că mi-am dorit mult să aduc în țara mea această tehnologie premiată inclusiv de ONU pentru inovație”

24 pentru 2024 – Elisabeta Moraru, Country Director Google România: „ Așa cum învățăm să traversăm strada corect, la fel trebuie să învățăm să utilizăm internetul și AI-ul în mod responsabil”

24 pentru 2024, Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România: „Credem că vom avea o creștere economică ușor mai mare decât anul trecut. Noi ne așteptăm undeva la 2,7-2,8% (…) va fi cea mai mare creștere economică din Europa”