Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile de documentare cu cele mai mari audiențe în ianuarie 2016

De la începutul acestui an, televiziunile CBS Reality și Fishing & Hunting Channel s-au retras din Studiul Național de Audiență TV, realizat de Kantar Media și patronat de ARMADATA SRL. Astfel, nișa televiziunilor de documentare numără în prezent cinci stații.
TV_documentare.jpg

Cele cinci televiziuni de documentare au avut la nivel urban, în ianuarie, o cotă de piață de 1,69%. Această cotă este la nivelul lunii decembrie 2015 (1,67%). Asta înseamnă că cele două televiziuni care au renunțat să mai fie monitorizate – CBS Reality și Fishing & Hunting Channel – nu au contat ca volume de audiență.

Pe această nișă redusă (numeric și sub raportul audienței) se poartă, totuși, o luptă aprigă pentru audiență. Trei televiziuni dețin audiențe foarte apropiate la nivel național și urban: History Channel, National Geographic și National Geographic Wild.

History Channel a câștigat în ianuarie circa 3.000 de telespectatori pe național și 2.000 în urban.

National Geographic, liderul pe național în decembrie, a pierdut 3.000 de persoane pe acest univers și și-a menținut audiența în urban.

National Geographic Wild a rămas cu același rating pe național (14.000) și a câștigat 2.000 de persoane în urban.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii