Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bugetele de publicitate investite în televiziunile de documentare (tematice) – trimestrul I 2019

Volumul de audiență livrat de cele cinci televiziuni de documentare (tematice), pentru reclamele difuzate, a crescut cu 10,4% în primul trimestrul al anului față de aceeași perioadă a anului trecut.
 aboneaza-te
TV_documentare.jpg

Nișa televiziunilor de documentare este redusă pe piața publicității. Volumul de 16.842 GRP’30 target comercial livrat de cele cinci televiziuni tematice reprezintă doar 3% din bugetul total furnizat de piața TV, în primele trei luni ale acestui an. Totuși, audiența livrată de aceste televiziuni este mai mare cu 10,4% față de aceeași perioadă a anului trecut, această nișă și cea de filme fiind singurele care au înregistrat creșteri ale bugetelor de publicitate.

Notă: Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni. GRP-ul este negociat și cumpărat la un preț (Cost Per Point – CPP) de fiecare client pentru fiecare televiziune în parte. GRP-ul este moneda unică de tranzacționare a spațiului de publicitate TV.

PUBLICITATEA PE TELEVIZIUNILE DE FILME ȘI SERIALE – TRIMESTRUL I 2019

History este liderul nișei, cu un volum de 7.804 GRP’30 target comercial, în creștere cu 52,3% față de primul trimestru 2018.

Creșteri de audiență au înregistrat și Discovery (21,7%) și Animal Planet (1,4%). În schimb, National Geographic Wild și National Geographic au suferit pierderi de audiență de 37,7%, respectiv 16%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii