Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Câți români s-au uitat la programele History, Discovery și National Geographic în 2016? Puțini, foarte puțini!

Audiențele în prime time (orele 19:00 – 24:00) ale televiziunilor tematice (de documentare) au fost foarte mici în anul 2016. Motivele: distribuția restrânsă în rețele de cablu și interesul scăzut al românilor.
 aboneaza-te
Televiziune

Programele difuzate în prime time de History și National Geographic au înregistrat o medie de 17.000 de telespectatori pe minut la nivel național, în cursul anului 2016. Sunt cele mai mari ratinguri obținute de televiziunile care activează pe nișa de documentare TV.

Cele două televiziuni se află pe locurile 36 și 37 în topul general de audiență națională, top în care figurează 59 de stații monitorizate de Kantar Media. Sunt audiențe foarte reduse (televiziuni de nișă!) în comparație cu liderul Pro TV (1.348.000 telespectatori pe minut) sau cu cea mai tare televiziune de știri, Antena 3 (379.000 telespectatori pe minut).

Înaintea celor două televiziuni de documentare se află stațiile de nișă precum: Kiss TV (19.000), Acasă Gold (23.000), DIVA (33.000) sau Disney Junior (64.000).

Discovery și Animal Planet, televiziuni care au reintrat în grila RCS & RDS la începutul acestui an, au avut anul trecut, în prime time, audiențe medii de 11.000, respectiv 5.000 de telespectatori pe minut, la nivel național.

Situația ratingurilor mici se menține și la nivel urban. De exemplu, Animal Planet a avut o medie de 3.000 de orășeni pe minut în urban (prime time), fiind pe locul 56 în clasamentul general. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii