Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Discovery și Animal Planet au pierdut, National Geographic și History Channel au câștigat publicitate

shutterstock_129961667.jpg
Volumul de audiență furnizat de nișa televiziunilor documentare a fost mai mic în prima jumătate a anului cu 22,6% față de aceeași perioadă a anului trecut. Discovery Channel și Animal Planet au suferit cele mai mari scăderi ale audienței livrate: 56%, respectiv 53,7%.

În primele șase luni ale acestui an, televiunile documentare au livrat în total un volum de 18.716,8 puncte de audiență all urban (Gross Rating Point – GRP’30), cu 22,6% mai puțin decât în 2012.

Canalul National Geographic a furnizat clienților publicitari 6.488,4 GRP’30 all urban, cel mai mare buget de pe această nișă, cu 8,4% mai mare decât în aceeași perioadă a anului trecut. (Pe baza punctelor de audiență – GRP’30, clienții publicitari cumpără spații de publicitate de la televiziuni.)  

Discovery Channel s-a plasat pe locul doi în topul livrărilor de audiență, cu un buget de 4.624,7 GRP’30 all urban, mai redus cu 56% față de 2012. Prăbușirea audienței se datorează scoaterii în noiembrie anul trecut a canalul de pe rețeaua RCS&RDS. La același „tratament” a fost supus și Animal Planet, care a suferit o scădere a volumului de audiență de 53,7%. Bugetul acumulat de Animal Planet a fost de 2.104 GRP’30 all urban, al patrulea de pe nișă.

Pe locul trei se situează History Channel, care a intrat anul acesta în sondajele de audiență și monitorizare, cu 2.627 GRP’30 all urban.

National Geographic Wild a înregistrat o creștere de 37,6% a volumului de audiență (1.519 GRP’30 all urban), în schimb bugetul livrat de CBS Reality (1.353 GRP’30 all urban) a fost mai mic cu 34,4% față prima jumătate a anului 2012.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii