Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile tematice, în căutarea bugetelor de publicitate

Nicio televiziune tematică, prezentă în sistemul național de măsurare a audienței TV, nu a avut un grad de încărcare cu publicitate mai mare de 90%, în primele două luni ale acestui an.
televiziuni_tematice.jpg

Pe nișa televiziunilor tematice, National Geographic a difuzat cel mai mare volum de publicitate (2.993 minute), în perioada ianuarie – februarie 2015. Durata este mai mare cu 725 de minute, iar gradul de încărcare a stației a fost de 84,5%.

Prin gradul de încărcare cu publicitate a unei televiziuni se înțelege raportul dintre timpului în care s-au difuzat reclamele și timpul stabilit prin Legea audiovizualului. În cazul televiziunilor private, timpul permis de difuzare a reclamelor este de 12 minute pe oră.

History Channel a beneficiat de 2.938 de minute de reclamă, cu o încărcare de 83%. Timpul rezervat publicității a crescut cu 966 de minute. History Channel este a doua stație de pe această nișă care a reușit să-și acopere pauzele publicitare.

National Geographic Wild este televiziunea care a înregistrat cea mai mare creștere a timpului de publicitate față de aceeași perioadă a anului 2014: 1.488 de minute. Timpul total cu reclame la National Geographic Wild a fost de 2.917 minute, cu o încărcare de 82,4%.

Discovery Channel a avut 2.797 minute pline cu publicitate, reprezentând 79% din totalul timpului stabilit prin Legea audiovizualului. Timpul cu publicitate a crescut cu doar 20 de minute.

Animal Planet este singura televiziune care a suferit o scădere a încărcării cu reclame. A avut 1.849 de minute cu publicitate, mai puține cu 271 față de ianuarie – februarie 2014, având o încărcare de 52,2%.

Articol realizat cu sprijinul BPN România 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii