FacebookTwitterLinkedIn

Se pare că după 45 de ani nu prea mai exiști ca și consumator pentru departamentele de marketing și comunicare, deși acești oameni continuă să câștige bani și să cumpere produse. De multe ori mai mult decât mult-iubitul și ultra-targetatul segment 25-45 ani.

Oamenii peste 45 de ani au mai mulți bani de cheltuit:

  • au cam terminat cu ratele la casă și mașină;
  • au copii mari care sunt deja pe picioarele lor și nu mai au nevoie de bani de buzunar, casă, masă și haine de la mama și tata;
  • au bani puși deoparte prin conturi de economii, asigurări private de pensie/viață/boală/casă/mașină și investiții financiare.

Oamenii de peste 45 de ani au mai mult timp la dispoziție:

  • au deja experiența și poziția să nu mai stea prea des peste program la birou;
  • unii au tot timpul din lume pentru că deja au ieșit la pensie;
  • mulți sunt empty-nesters, fără grija zilnică a copiilor sau a nepoților.

Oamenii cu vârste de peste 45 de ani nu sunt toți bolnavi. Și cei care sunt, nu sunt doar bolnavi.

Oamenii de peste 45 de ani trăiesc, iubesc, au relații, vor să arate bine, vor să iasă în oraș, să meargă la restaurante, filme, concerte, piese de teatru, vor să își aranjeze casa, vor să învețe lucruri noi și vor să călătorească, la fel ca oamenii până în 45 de ani. Și foarte mulți au banii și timpul pentru toate acestea.

Nu uitați de oamenii de peste 45 de ani. Merită.

Cristina Oncescu este senior strategic pastel.