Cautare




, Contributor

SmallBusiness |
|

Forbes Small Business: Mister, inspirație și sprijin

Nu este o regulă să ai experiență în antreprenoriat pentru a lansa o afacere. Trebuie doar să îți alegi domeniul care crezi că ți se potrivește.
3

În toamna anului trecut, la începutul existenței camerelor din care ești nevoit să evadezi, Andrei Cornea a fost printre primii clienți ai acestor locații. Ca printr-o coincidență, tot în acea perioadă  plănuia să își lanseze propria afacere și se afla în căutarea unui domeniu potrivit. Cum este interesat de provocările mentale, ideea de a amenaja o locație cu scopul de a o transforma într-un room escape i-a surâs. Antreprenoriatul îi este străin, însă are o vastă experiență în management operațional în corporații multinaționale.

AFLĂ MAI MULTE DESPRE CONCEPTUL ROOM ESCAPE

Rețeta pentru inaugurarea locației a fost alcătuită din sprijin de la prietena sa, inspirație să compună două scenarii într-o singură zi și, desigur, un buget de peste 25.000 de euro, estimativ.  A luat astfel naștere Mystery Rooms Escape.  În cele cinci camere  de care locația dispune (Journey, Legacy, Enigma, Playground și Conspiracy) au fost investiți, în medie, 3000 de euro. Tematica abordată în toate camerele este influențată de mister și aventură. În particular, fiecare cameră are o tematică inspirată de o pasiune sau afinitate a lui Andrei Cornea.

1

VEZI MAI MULTE POVEȘTI DESPRE MICI AFACERI

Scenariul camerei Journey este centrat pe călătoria jucătorului care a pornit într-o aventură pe urmele prietenului său. Odată intrat în cea de-a doua cameră, Legacy, participantul intră în pielea unui moștenitor al unei averi. Moștenitor cu o condiție: pe parcursul a celor 60 de minute trebuie să înțeleagă ca în viață, nu doar banii sunt importanți. În camera Enygma, caracterizată prin logică și rațiune, jucătorul trebuie să descifreze ghicitori, iar a patra cameră, Playground, este destinată copilului din fiecare: jucătorul se teleportează în trecut pentru a descifra ghicitori care îi amintesc de copilărie, dar pentru a le rezolva este nevoit să apeleze la experiențele trăite ca adult. Ultima cameră, Conspiracy, este gândită ca un film de acțiune. După cum a precizat Andrei Cornea, ,,este cea mai interactivă cameră și probabil cea mai distractivă fără a fi excesiv de grea”.

Prețurile sunt stabilite în funcție de timp, dar și de numărul de participanți. Dacă participanții cer indicii, tariful pentru 60 de minute este unul fix. Astfel, prețurile sunt următoarele: 60 RON de persoană pentru doi jucători, 50 RON individual pentru trei, 45 RON pentru patru și 40 RON de persoană pentru 5 sau 6 participanți. În cazul în care jucătorii optează să nu fie ajutați cu indicii, timpul este de 90 de minute iar tariful devine fix: 0.75 RON pe minut, de persoană. Pentru camera Conspiracy, cu un nivel de complexitate mai ridicat comparativ cu celelalte, varianta de joc cu indicii are un timp de 80 de minute și un tarif de 60 RON individual, iar pentru cea fără indicii, jucătorii plătesc individual un tarif de 1 RON pe minut și trebuie să evadeze în maxim 100 de minute.

2

În cazul în care jucătorii vor să fie ajutați, în fiecare cameră există seturi de indicii. Totodată, camerele sunt prevăzute cu un telefon mobil de care participanții se pot folosi în momentul în care nu reușesc să rezolve un puzzle.

Camerele sunt schimbate sau îmbunătățite în permanență, fiecare este similară cu varianta inițială în proporție de 40%-50%. Sunt întâlnite și dificultăți: reparații, nevoia de dezvoltare și promovare, precum și decizii referitoare la investiții.

Referitor la viitorul escape rooms, Andrei Cornea consideră că există o serie de oportunități prin care piața poate evolua. În prezent, Mystery Rooms Escape se axează pe îmbunătățirea camerelor în așa fel încât să surprindă participanții în mod plăcut. Sfaturile oferite de Andrei Cornea celor care nu au pășit într-o asemenea locație până acum sunt să vină cu mintea odihnită și odihnită pentru a se putea distra în cele aproximativ 60 de minute.

ALTE ,,CAMERE DE EVADARE” DIN BUCUREȘTI:

BREAKOUT: Jocurile – pasiune și afacere

CHAMBERS: Creativitate transpusă în business

PARADOX ESCAPE ROOMS: Paradoxul din cameră

ROOMXCAPE: Despre afaceri și superstiții

TRAPPED: Vacanță încheiată cu idei de afaceri

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii