Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Leadership |
|

JYSK România a demarat o campanie de recrutare de angajați, urmărind să deschidă peste 100 de magazine până în anul 2020

Retailerul european de mobilă și de decorațiuni interioare JYSK România, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, demarează o campanie dedicată atragerii noilor angajați și retenției celor existenți.
Echipa JYSK

Campania “Joburi pe stil scandinav” va pune în valoare beneficiile și oportunitățile oferite de o carieră la JYSK, mediul cool, inspirațional, definit de designul de calitate, precum și condițiile de dezvoltare profesională și personală.

Obiectivul JYSK este deschiderea a peste 100 de magazine în România până în anul 2020, momentan existând 62 și 770 de angajați. Până la finalul lui 2018 sunt planificate cel puțin cinci deschideri de magazine, în Mioveni, Roman, București, Slobozia și Medgidia.

Pe fondul acestei expansiuni a companiei, JYSK dă startul campaniei sale de Employer Branding “Joburi pe stil scandinav“, dedicată atragerii noilor angajați și retenției celor existenți. În cadrul campaniei, câțiva angajați vor deveni ambasadori ai brandului.

Printre beneficiile oferite angajaților de la JYSK se numără asigurarea medicală privată, tichetele de vacanță care, în funcție de vechimea în companie, pot ajunge până la 1.500 de lei, training-urile, tichetele de masă, cafea și fructe zilnic, un tort cu ocazia aniversării și o petrecere tematică anuală la care participă angajații din toată țara. Politica de beneficii este actualizată regulat în funcție de nevoile și feedback-ul angajaților.

În ceea ce privește mobilitatea profesională asigurată de JYSK, există un plan de promovare în trepte. De pildă, un Asistent de vânzări poate promova ca Responsabil de o zonă a magazinului, apoi ca Manager de departament (Responsabil administrativ, Responsabil logistică, Director adjunct), apoi ca Director de magazin în training, Director de magazin, Director de district în training și Director de district. JYSK are și angajați care au fost promovați și au trecut la următoarea treaptă în numai șase luni.

Alex Bratu, Country Manager JYSK România şi Bulgaria: “Ne dorim noi colegi, dar vrem și să îi promovăm pe cei existenți, chiar avem un indicator care măsoară acest lucru, rata de promovabilitate internă. Principalul nostru avantaj este că deschidem în medie 15 magazine noi pe an, ceea ce înseamnă că avem disponibile anual 45 de posturi noi de Manageri de departament, 15 posturi noi de Manager de magazin și două poziții noi de District manageri. Oricine își dorește și are rezultate poate accesa aceste joburi”.

JYSK a încheiat anul financiar precedent – 2016/2017 – cu o cifră de afaceri de 363 de milioane de lei și un profit de 54 de milioane lei, ceea ce reprezintă o creștere de 63%, respectiv 97% comparativ cu 2015/2016.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii