FacebookTwitterLinkedIn

În România, în al doilea trimestru din 2013, șomajul în rândul persoanelor cu vârste de până la 25 de ani a atins o rată ridicată, de 23%. Procentul este de trei ori mai mare față de șomajul total la nivel național (7,5%).

De aceea, Nestlé, unul dintre liderii mondiali în industria alimentară, își propune să contribuie la integrarea tinerilor pe piața muncii, prin lansarea inițiativei europene „Nestlé needs YOUth”. Acest demers vizează crearea a peste 20.000 de oportunități pentru tinerii cu vârste de până la 30 de ani din Europa, în următorii trei ani, reprezentate de 10.000 de locuri de muncă și 10.000 de stagii de practică în diverse sectoare, precum producție, administrație, resurse umane, vânzări, marketing, finanțe, inginerie sau cercetare din cadrul companiei Nestlé.

Ca parte din inițiativa europeană, Nestlé România va investi în dezvoltarea și consolidarea aptitudinilor profesionale ale tinerei generații, prin crearea a 180 de oportunități profesionale, respectiv 75 de locuri de muncă și 105 programe de internship.

„Tinerii aflați la început de drum au nevoie de susținere, însă mulți dintre ei găsesc cu dificultate un loc de muncă. Lipsa de experiență nu ar trebui să fie un impediment în startul carierei, dimpotrivă, angajatorii pot găsi soluții pentru a-i ghida spre un parcurs profesional adaptat nevoilor lor. Prin programul european „Nestlé needs YOUth”, le oferim tinerilor șansa de lucra într-un mediu în care au parte de toate resursele pentru a avea o carieră de succes.”  a declarat Hervé de Froment, CEO Nestlé România, în cadrul evenimentului de lansare a inițiativei Nestlé de angajare a tinerilor.