FacebookTwitterLinkedIn

Evenimentul, care se află la a doua ediție, a avut loc la Hotel Sheraton și a găzduit peste 150 de participanți.

Într-un context în care a produce şi a pune în vânzare orice produs pentru copii nu este doar un business, ci și un act de imensă responsabilitate socială, Forbes a gândit acest eveniment pentru a veni în întâmpinarea cititorilor, cu precădere a părinților, oferind repere de calitate în explorarea universului produselor adresate copiilor.

Gala Brands for Kids a avut ca suport un studiu de piață efectuat împreună cu compania D&D Research, realizat in luna august 2016, pe un eşantion de 1000 de mămici, care au rezidenţă in oraşe cu peste 50000 de locuitori şi care au copii cu vârste între 0 – 5 ani. Strângerea acestor date a fost realizată prin metoda CATI.

Participantelor li s-a cerut să precizeze ce produse din categoriile propuse folosesc pentru copilul lor, să numească marca în care au încredere, să spună care marcă este cea mai sigură pentru copil și să denumească brandul cu cel mai ridicat nivel de calitate din fiecare categorie.

Pe baza răspunsurilor oferite de acestea, s-a realizat un clasament care a mers pe 3 direcții, încredere, siguranță și calitate, analizând 11 categorii de produse, liderii acestor categorii fiind cei care au primit recunoaștere în cadrul Galei Brands for Kids by Forbes, după cum urmează:

CATEGORIA LAPTE PRAF PENTRU COPII – NESTLE

CATEGORIA SCUTECE – PAMPERS

CATEGORIA PRODUSE PUERICULTURĂ – PHILIPS AVENT

CATEGORIA PIUREURI BIO PENTRU SUGARI – HIPP

CATEGORIA CEREALE PENTRU SUGARI – NESTLE

CATEGORIA BRAND-URI ROMÂNEŞTI CU PRODUSE ALIMENTARE PENTRU COPII – NAPOLACT

CATEGORIA PRODUSE LACTATE PENTRU COPII – NAPOLACT

CATEGORIA GUSTĂRI PENTRU COPII – NESTLE

CATEGORIA APĂ MINERALĂ PLATĂ PENTRU SUGARI/ COPII MICI – AQUATIQUE

CATEGORIA SUPLIMENTE ALIMENTARE PENTRU COPII – SECOM PENTRU VITAMINA C

CATEGORIA DETERGENŢI – ARIEL

Tot în cadrul evenimentului, s-au acordat si 10 premii speciale pentru branduri care au reușit să câștige un nume rezonant în opțiunile părinților:

PREMIUL SPECIAL FORBES PENTRU PRODUSE DE ÎNGRIJIRE CORPORALĂ PENTRU COPII – NIVEA BABY

PREMIUL SPECIAL FORBES PENTRU CAMPANIA “SPUNE DA! ÎNVAŢĂ CUM SE CREŞTE UN COPIL AUTONOM “– DANONINO

PREMIUL SPECIAL FORBES PENTRU EXCELENŢĂ ÎN PEDIATRIE – MEDLIFE

PREMIUL SPECIAL FORBES PENTRU SERVICII FARMACEUTICE ADRESATE FAMILIEI CU COPII – CATENA

PREMIUL SPECIAL FORBES PENTRU CEL MAI ORIGINAL BRAND DE SPECTACOLE PENTRU COPII – ZURLI

PREMIUL SPECIAL FORBES PENTRU CEL MAI POPULAR BRAND DE JUCĂRII – LEGO

PREMIUL SPECIAL FORBES PENTRU CALITATEA EMISIUNILOR DEDICATE COPIILOR – ITSY BITSY

PREMIUL SPECIAL FORBES PENTRU CAMPANIILE DEDICATE COPIILOR – PRO TV, EMISIUNEA ROMĂNIA TE IUBESC!

PREMIUL SPECIAL FORBES PENTRU PROGRAME NONGUVERNAMENTALE DEDICATE COPIILOR – SOS SATELE COPIILOR

PREMIUL DE POPULARITATE FORBES PENTRU MAGAZINELE PENTRU COPII ŞI SUGARI – BEBE TEI

Premiile au fost înmânate de vedete și personalități din România, precum: Ela Crăciun, Anca Serea, Carmen Brumă, Alina Sorescu, chef Cezar Munteanu, Anca Lungu, Gabriela Simion, Elena Gheorghe, Florentina Opriș, Dan Cruceru, Ioana Ginghină, Tily Niculae, Ruxandra Rusan, profesor doctor Dumitru Matei, Raluca Guslicov.

Brands for Kids by Forbes a încheiat a doua ediție a acestei gale cu 21 nume câștigătoare, care își vor regăsi povestea în paginile revistei Forbes, ediția din 19 decembrie și în revista Pap Tot, numărul din30 ianuarie 2017. Ambele publicații sunt lideri de piață pe categoriile lor.

Partenerii acestui eveniment au fost: BMW, în calitate de partener strategic, Aquatique şi Nestle, în calitate de parteneri platinum, precum şi HIPP, Danonino, Carrefour, Catena, şi Metropolitan Life.

Pe parcursul serii, invitaţii s-au bucurat de numeroase momente artistice oferite de Formaţia Camerală a Palatului Naţional al Copiilor, Grupul Arabesque al Palatului Naţional al Copiilor, Corul Alegretto al Palatului Naţional al Copiilor, Cvartetul Universităţii Naţionale de Muzică din Bucureşti, precum şi renumita Gaşca Zurli.

Evenimentul s-a bucurat de sprijinul Heidi, Florăria Magnolia, Tort Design, Brigada de Voluntari, Domeniile Sâmburești, Roge Cavailles, Pirifan Distribution, Wilde Olive și Azay.