FacebookTwitterLinkedIn

Veronica Savanciuc conduce grupul de comunicare Lowe România, care cuprinde agenţiile Golin (PR), MullenLowe (advertising), Profero (digital), MedicOne, Initiative şi BPN (media). „În 2017, am avut multe ocazii de a uni competențele și expertiza companiilor din grup, de a obține rezultate foarte bune alături de clienții noștri, de a face performanță și de a urca împreună pe scenele festivalurilor din industrie“, a declarat Veronica Savanciuc, la sfârșitul anului trecut, pentru „Forbes România”. În 2017, agențiile Golin și MullenLowe au câștigat două Grand Prix-uri, trei trofee Gold și două Silver la festivalul de publicitate Golden Hammer (Letonia). Astfel, Golin a devenit prima agenție de PR din România premiată cu Grand Prix la acest festival. În 2016, agenția Golin a înregistrat o cifră de afaceri de 3,3 milioane de euro, în creștere cu 17,8% față de anul precedent. Pe de altă parte, agenția Initiative coordonează, începând din acest an, campaniile de media ale grupului LEGO în România şi Bulgaria. În 2016, Initiative a realizat o cifră de afaceri de 32,3 milioane de euro, cu 53% mai mare față de cea din anul precedent. „În ceea ce privește celelalte obiective și realizări din 2017, ne-am continuat creșterea sustenabilă, ne-am consolidat parteneriatele de durată pe care le avem cu mulți dintre clienții noștri și am câștigat clienți noi”, spune Savanciuc. În acest an, grupul Lowe aniversează 25 de ani de la înființarea primei agenții. „Astfel, strategia grupului este construită în jurul acestei aniversări. Ne propunem să valorificăm în continuare forța pe care ne-o dau echipa de profesioniști și expertiza vastă în piața de comunicare, să ne consolidăm parteneriatele de lungă durată cu clienții noștri și să ne extindem portofoliul cu noi colaborări strategice și proiecte de succes”, afirmă Veronica Savanciuc.

Vezi aici lista completă a celor mai influente 50 de femei, ediția 2018