FacebookTwitterLinkedIn

În 1992, Cristina Bâtlan construia, alături de soțul său, brandul de încălțăminte, genți și accesorii Musette. Prima fabrică de producție a fost deschisă în 1995, iar în 2000 compania a deschis magazine în toate marile orașe din România, depășind 20 de unități. Brandul Musette a căpătat, de asemenea, notorietate internațională, primele magazine din afara țării fiind deschise la New York, Sofia, Luxemburg, urmate de Ungaria, Israel, Mongolia, Liban, Paris și Viena. Compania construită de familia Bâtlan a avut, în 2016, cel mai recent an pentru care există date publice disponibile, o cifră de afaceri de aproape 73,5 milioane de lei, în creștere cu peste 21%, în timp ce profitul net s-a dublat față de 2015. Afacerile companiei au crescut anual, încă de la înființare, indiferent de contextul economic local.

Vezi aici lista completă a celor mai influente 50 de femei, ediția 2018