FacebookTwitterLinkedIn

Klar Professional a comunicat rezultatele comerciale pentru anul în curs. Klar ocupă prima poziție în clasamentul furnizorilor de profil în funcție de volumele desfacute pe piață, 41,5%, potrivit celui mai recent studiu realizat de compania de cercetare InterBiz, și locul doi în funcție de valoarea vânzărilor, cu o cotă de 20,5% într-un sector evaluat la 25 milioane de euro.

”Suntem mulțumiți de performanțele anului în curs iar în 2014 vom urmări să ne consolidăm poziția, odată cu creșterea volumelor atât pe piața locală cât și în Bulgaria și Moldova, unde produsele Klar cumulează circa 10% din piață”, a declarat Gabriela Ghiță, director de marketing Klar Professional în cadrul Policolor.

Anul 2014 va reprezenta pentru Klar Professional extinderea și penetrarea pe piețe noi. În această direcție au fost demarate exporturi, de volum mic pentru moment, în Italia și au fost încheiate parteneriate cu distribuitori naționali pe piața franceză.

„Avem încredere în calitatea și puterea produselor dezvoltate de Klar Professional, ceea ce ne determină să urmărim extinderea în regiune. Pe lista scurtă a piețelor vizate, pe termen scurt și mediu, intră atât Ungaria precum și Ucraina sau Turcia”, a declarat Gabriela Ghiță.

Pregătirile pentru realizarea a noi produse au inclus investiții de circa 1 milion de euro, în decurs de un an și jumătate, în echipamente pentru modernizarea departamentului de cercetare și dezvoltare al Klar Proffesional. ”Vrem să investim între patru și șase milioane de euro într-o nouă fabrică Klar, în București. De fapt, va fi o mutare garudală a fabricii actuale, vom folosi echipamentele existente și vom achiziționa unele noi, de ultimă generație”, spune Ion Florescu, președintele fondului RC2, care controlează, alături de fondul RC1, compania Policolor Orgachim.

Tot la capitolul investiții, Ion Florescu a menționat și suma de 1,5 milioane de euro direcționată spre secția de rășini din Bulgaria. De altfel, operațiunile din Bulgaria ale companiei (chimicale și rășini) sunt primele vizate pentru un exit, existând deja discuții avansate în acest sens pentru partea de chimicale. Strategia de exit a companiei se întinde pe următorii cinci ani, până în 2017-2018, ultimele scoase la vânzare urmând a fi operațiunile din România.