FacebookTwitterLinkedIn

Mai mult, cifra este aproape egală cu cea obţinută de-a lungul întregului an 2012, ceea ce poate fi considerat un adevarat record, dar confirmă în acelaşi timp şi succesul strategiei inteligente, bazate pe trei vectori principali: raport calitate/preţ excelent, transparenţa şi servicii impecabile.

“Am obţinut un rezultat remarcabil, în pofida conjuncturii socio-economice din regiune. Creşterea cea mai mare a fost înregistrată pe partea de business travel management, unde am reuşit să lărgim portofoliul de clienţi corporate pe care îi servim, precum şi pe segmentul VIP/Premium. Apropierea verii a consolidat însă şi vânzările pe piaţa vacanţelor, unde, ca particularitate, am observat ca turiştii încep să-şi schimbe prioritatea «Mare,  Soare, All Inclusive», optând pentru croaziere, destinaţii exotice sau vacanţe mai complexe, precum circuitele. Nu în ultimul rând, destinaţia magică Disneyland Paris continuă să se afle în topul preferinţelor clienţilor noştri, vara aceasta fiind ultima şansă de a vedea show-ul şi parada organizate pentru cea de-a 20-a aniversare a parcurilor”, explică Sorin Văduvoiu, directorul executiv al Perfect Tour.

Cresterea bugetată a cifrei totale de afaceri a Perfect Tour  ia în calcul un procent de 60% pentru anul 2013, de la 30 milioane de euro în 2012, la peste 50 milioane de euro la sfârşitul acestui an. “Rezultatele obţinute în primul semestru din 2013 ne indică faptul că previziunile noastre sunt din ce în ce mai aproape de realitate”, conchide Văduvoiu.

Perfect Tour a încheiat primul trimestru (Q1) cu o creştere de 56% a cifrei totale de afaceri, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, totalizând peste 10 milioane de euro. La patru luni, Perfect Tour a atins un prim maxim în ceea ce priveşte cifra totală de afaceri într-o lună de zile. Astfel, în numai 30 de zile, cifra de afaceri a companiei a crescut cu peste 35%, faţă rezultatele înregistrate în primele trei luni ale anului 2013, atingând un nivel de 13,3 milioane de euro.

Iar la şase luni, Perfect Tour a marcat un nou record, în numai două luni cifra de afaceri urând cu peste 50%, în raport cu intervalul ianuarie-aprilie 2013, de la 13,3 milioane de euro la 27 milioane.