
Astfel, de la 110 milioane înregistrate în 2012 (adică aproximativ 24,5 milioane de euro), cifra de afaceri în 2013 a fost de peste 206 milioane de lei, adică peste 45 de milioane de euro.
“Anul 2013 a fost unul al maximelor. Perfect Tour a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri în România cu 88%, dublată de un profit sănătos. Creşterea a fost generată atât de segmentul business travel, cât şi de partea de vacanţe, unde Perfect Tour deţine o cotă de piaţă consistentă în segmentul clienţilor cu venituri medii şi mari. Vacanţele de lux au reprezentat circa 25% din cifra de afaceri, iar cea mai spectaculoasaă evoluţie au înregistrat-o croazierele (+125%, faţă de 2012)”, explică Sorin Văduvoiu, director executiv Perfect Tour.
Mai mult, Sorin Văduvoiu spune că strategia de dezvoltare şi consolidare a generat aceste rezultate. “De exemplu, în ultimii patru ani, ne-am extins strategic în regiune. Iar acum, Perfect Tour este singura companie din Europa de Est care reuşeşte să furnizeze acelasi nivel ridicat de servicii tuturor clienţilor corporate din România, Bulgaria, Rep. Moldova, Ucraina, Cehia şi Slovacia. Sistemul nostru avansat de savings, operat de profesionişti cu experienţă, conferă control total asupra cheltuielilor de travel ale unei companii, până la nivelul fiecărui angajat”, a explicat Văduvoiu.
În 2014, Perfect Tour va continua ofensiva pe piaţa de turim cu investiţii de peste un milion de euro, axate pe doua segmente – tehnologie şi componenta educaţională. Iar preocuparea principală a agenţiei va fi de a gasi în continuare mijloacele potrivite de a fi cu adevarat utilă, dacă nu indispensabilă, tuturor celor care au nevoie de servicii de călătorie.
În ceea ce priveşte cifra de afaceri, Perfect Tour estimează o creştere cu 18-20% şi o consolidare a pozitiei sale pe cele mai importante segmente ale pieţei.