Cautare




, Contributor

Travel |
|

EXCLUSIV. Ce agenţie de turism românească se ocupă de FMI şi Banca Mondială

business_travel.jpg
Perfect Tour îşi continuă strategia de expansiune în Europa Centrală şi de Est, mărindu-şi portofoliul de clienţi corporate şi devenind lider regional pe segmentul de business travel.

Astfel, Fondul Monetar Internaţional, Banca Mondială sau Programul pentru Dezvoltare al Naţiunilor Unite (UNDP) sunt numai câteva dintre conturile de travel care au intrat în portofoliul grupului Perfect Tour atât pentru România cât şi pentru Republica Moldova, acest lucru făcând ca turoperatorul să devină unul dintre marii competitori la nivel regional pe segmentul business travel, susțin surse demne de încredere apropiate agenției.

Reprezentanții agenției nu confirmă aceste informații. Cu toate acestea, după ce la începutul anului 2013, Perfect Tour România a câştigat licitaţia internaţională pentru cel mai important cont de travel din Europa Centrală şi de Est şi are grijă de toate mișările celei mai mari companii regionale din domeniul energiei, Perfect Tour Moldova a alăturat grupului cel mai important cont de travel local. Valoarea contractului pentru organizațiile internaționale se ridică, potrivit acelorași surse, la aproximativ 1,6 milioane de euro. Dar acesta nu este singurul contract important pe care îl are în portofoliu agenția Perfect Tour. Aceleași surse mai spun că printre acestea se mai numără Lafarge, cu o valoare de peste un milion de euro pe an, la fel și ManPower cu o valoare tot de un million de euro, sau Romastru, contract cu valoare de aproximativ două milioane de euro.

Reprezentanții agenției se comentează numai faptul că sunt sunt “prima companie de BTM (Business Travel Management) care furnizează serviciile sale consolidate la nivel regional”, potrivit lui Marian Ionescu, directorul comercial al Perfect Tour, care mai adaugă faptul că “ne dezvoltăm continuu parteneriatul cu Global Star, în România și Republica Moldova, și oferim aceeași calitate maximă și valoare adaugată în toate țările în care operăm, prin diviziile locale strategice, foarte puternice pe segmentul BTM”.

În ultimii ani, Perfect Tour şi-a înfiinţat strategic propriile companii în afara graniţelor, în ţări precum Statele Unite, Republica Moldova, Ucraina şi Bulgaria. Iar, de curând, Perfect Tour a preluat doi operatori corporate importanţi din Cehia şi, respectiv, Slovacia, în portofoliul său de business travel fiind reprezentate toate industriile de la petrol, gaz şi energie, până la domeniile pharma, finanţe sau IT & Telecom. La toate acestea se adaugă şi afilierea Perfect Tour la Global Star, eveniment care a avut loc în urmă cu aproximativ patru ani.

Perfect Tour a încheiat anul 2012 cu o cifră totală de afaceri de 30 milioane de euro, iar pentru anul în curs estimează o creltere de 60% a cifrei de afaceri până la 50-52 de milioane de euro. Din această sumă, ponderea segmentului de management al serviciilor de business travel este estimată să ajungă la 75%, în creştere cu 28% faţă de 2012.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii