
Astfel, în numai 30 de zile, cifra de afaceri a companiei a crescut cu peste 35% faţă rezultatele înregistrate în primele trei luni (Q1) ale anului 2013, atingând un nivel de 13,3 milioane de euro. La incheierea primului trimestru, la sfârşitul lunii martie, Perfect Tour a raportat o crestere cu 56% a cifrei totale de afaceri, pana la peste 10 milioane de euro.
“Luna trecută, Perfect Tour a obţinut un rezultat remarcabil, în ciuda conjuncturii socio-economice din regiune. Segmentul Business Travel se află pe un trend pozitiv puternic, datorită extinderii portofoliului de clienţi corporate, iar apropierea verii a consolidat masiv cifrele înregistrate pe piaţa vacanţelor. Ca particularitate, turiştii ne-au arătat că sunt mai atenţi cu banii lor, solicitând sejururi cu un raport calitate/preţ foarte bun şi schimbându-şi prioritatea «Mare şi Soare» către croaziere şi vacanţe mai complexe, în destinaţii exotice sau cu familia. De asemenea, Ziua Copilului, 1 iunie, a constituit un vector puternic de creştere pentru destinatia preferată a copiilor, Disneyland Paris, vânzările dublându-se în Q1 şi continuând pe aceeaşi linie şi în luna aprilie”, a declarat Sorin Văduvoiu, director executiv Perfect Tour.
“In consecinţă, obiectivul nostru, ce ia în calcul o creştere cu 60% a cifrei totale de afaceri la sfârşitul lui 2013, de la 30 milioane de euro în 2012, la peste 50 milioane de euro, este din ce în ce mai aproape de realitate”, a conchis Văduvoiu.
Fondata in 2004, Perfect Tour se află, după cifra de afaceri, în topul primelor trei agenţii de turism din România. Compania este prezentă, de asemenea, pe pieţele din Republica Moldova, Bulgaria, Statele Unite ale Americii şi Ucraina.