În 2013, cifra de afaceri a Tripsta la nivel internațional a ajuns la 190 milioane de euro, aproape dublu comparativ cu 2012 (97 milioane de euro).
În 2014 Tripstaîși propune să ajungă la vânzări totale de circa 4.5 milioane de euro în România, concomitent cu extinderea operațiunilor derulate de biroul de la București și creșterea cu 50% a echipei, potrivit reprezentanţilor companiei.
“În 2014, estimăm că piața online de bilete de avion va înregistra o creștere de 20-25% comparativ cu anul anterior. De aceea, vom continua investițiile și vom aloca anul acesta aproape 250.000 RON pentru dezvoltarea centrului operațional din România. Vom aduce în echipă noi membri în departamentele de operațional, marketing și contabilitate pentru a răspunde cerințelor pieței. Estimăm că, până la finalul anului 2014, echipa Tripsta România va ajunge la peste 60 de angajați”, a declarat Marius Negre, Country Manager Romania.
În România, Tripsta a început să dezvolte operațiunile în 2012, când a investit în jur de 400.000 RON pentru lansarea filialei din București. Investițiile continuă, în principal pentru dezvoltarea de competențe care să sprijine furnizarea de servicii din ce in ce mai complexe atât pe plan local, cât și în cadrul grupului.
În prezent, din România sunt gestionate activitățile operaționale pentru cele mai importante piețe europene, precum Franța, Spania, Marea Britanie, Italia sau Rusia, dar și piețe exotice precum Africa de Sud, Noua Zeelanda, Filipine, Hong Kong, etc. Acest lucru a necesitat o creștere susținută a echipei din București: de la 6 angajați la începutul lui 2013 la peste 40 de oameni în prezent.