FacebookTwitterLinkedIn

În primele cinci luni ale acestui an, 39.000 de telespectatori din mediul urban s-au uitat cel puțin un minut la programele Boomerang, canalul ce transmite vechile desene animate de pe Cartoon Network. Este al treilea reach de pe nișa televiziunilor pentru copii.

Aproape 43% dintre aceștia sunt copii cu vârste între 4 și 11 ani. Adulții cu vârste între 25 și 34 de ani au o pondere de 16,5%, iar cei între 35 și 44 de ani dețin o cotă de 12,6%.

Interesant de remarcat este că orășenii de peste 65 de ani sunt în proporție de 7,5%, cea mai ridicată cifră procentuală de pe această nișă. Probabil că acești bunici, care sunt alături de nepoții lor în fața micilor ecrane, sunt mai atașați de vechile desene animate. Procentul acestor bunici este mai mare decât al copiilor cu vârste între 12 și 17 ani: 5,9%.

Aproximativ 37,6% dintre telespectatori sunt elevi în clasele primare, iar 28,2% sunt persoane cu studii medii. Părinții cu studii superioare sunt în proporție de 4,4% (cea mai mică pondere de pe nișă).

Publicul feminin și masculin este echilibrat la Boomerang: 51,3%, respectiv 48,7%.

Programele Boomerang au livrat un volum de publicitate de 3.388.5 puncte de audiență pe targetul comercial (GRP’30), ocupând penultimul loc de pe nișă, înaintea canalului Disney Junior, dar după Minimax/A+.