Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bugetele de publicitate investite pe televiziunile pentru copii și tineret, în anul 2019

Volum de audiență pentru reclamele difuzate pe televiziunile pentru copii și tineret s-a menținut în 2019 la nivelul anului precedent. Disney Junior a furnizat cel mai mare buget de audiență, dar acesta este mai mic cu 26,2% față de anul 2018. Nickelodeon a înregistrat cea mai mare creștere procentuală (41,6%) de pe această nișă.
 aboneaza-te
televiziune copii

Cele opt televiziuni pentru copii și tineret, cuprinse în sistemul de măsurare a audienței realizat de Kantar Media, au livrat în total 108.055 puncte de audiență (Gross Rating Points – GRP’30) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), la nivelul anului 2018. Este vorba de o scădere de doar 0,3%.

Acest volum reprezintă 5% din totalul audienței livrate de piața TV din România, în anul 2019, sub nișa știrilor (10%) și segmentul televiziunilor de filme (9,6%).

Notă: Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni. GRP-ul este negociat și cumpărat la un preț (Cost Per Point – CPP) de fiecare client pentru fiecare televiziune.

Disney Junior a livrat 24.069 GRP’30 pe targetul comercial, în scădere cu 26,2%, dar se află pe primul loc în topul stațiilor de pe această nișă.

Televiziuni care au suferit scăderi de audiență comparativ cu anul 2018: Disney Channel (-24,5%) și Nick JR (-10,5%).

Televiziuni care și-au crescut volumele de audiență față de 2018: Boomerang (13%), Cartoon Network (11,6%), Minimax (26,1%) și Nickelodeon (41,6%). Se constată că Nickelodeon a avut cea mai mare creștere procentuală de pe acest segment.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii