Cele 7 televiziuni pentru copii și tineret, cuprinse în sistemul de monitorizare TV al Kantar Media, au furnizat 22.066 GRP’30 target comercial (urban, 18 – 49 de ani), un volum mai mic cu 11,2% față de cel înregistrat în primele trei luni ale acestui an.
Segmentul televiziunilor pentru copii și tineret are o cotă de piață de 4% din totalul pieței de publicitate, în primul trimestru al acestui an.
Disney Junior a furnizat pentru reclamele difuzate un volum de 6.071 GRP’30 target comercial, în scădere cu 26% față de T1 2018.
Pe locul secund în top, dar cu un volum la jumătate cât Disney Junior, se află Cartoon Network (3.141 GRP’30 target comercial), în creștere cu 22%.
Televiziuni care au suferit scăderi de audiență comparativ cu primele trei luni ale anului 2018: Boomerang (-21%) și Disney Channel (-60%).
Televiziuni care și-au crescut volumele de audiență: Minimax (51%), Nick JR (11%) și Nickelodeon (60%).
Notă: Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni. GRP-ul este negociat și cumpărat la un preț (Cost Per Point – CPP) de fiecare client pentru fiecare televiziune.
VEZI PUBLICIATEA BĂNCILOR PE TELEVIZIUNE – TRIMESTRUL I 2019