Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bugetele de publicitate investite în televiziunile pentru copii și tineret – trimestrul I 2019

În primele trei luni ale acestui an, volumul de audiență livrat de nișa televiziunilor pentru copii și tineret este mai mic cu 11,2% față de aceeași perioadă a anului trecut. Disney Junior este liderul confortabil ale acestei nișe.
televiziune copii

Cele 7 televiziuni pentru copii și tineret, cuprinse în sistemul de monitorizare TV al Kantar Media, au furnizat 22.066 GRP’30 target comercial (urban, 18 – 49 de ani), un volum mai mic cu 11,2% față de cel înregistrat în primele trei luni ale acestui an.

Segmentul televiziunilor pentru copii și tineret are o cotă de piață de 4% din totalul pieței de publicitate, în primul trimestru al acestui an.

Disney Junior a furnizat pentru reclamele difuzate un volum de 6.071 GRP’30 target comercial, în scădere cu 26% față de T1 2018.

Pe locul secund în top, dar cu un volum la jumătate cât Disney Junior, se află Cartoon Network (3.141 GRP’30 target comercial), în creștere cu 22%.

Televiziuni care au suferit scăderi de audiență comparativ cu primele trei luni ale anului 2018: Boomerang (-21%) și Disney Channel (-60%).

Televiziuni care și-au crescut volumele de audiență: Minimax (51%), Nick JR (11%) și Nickelodeon (60%).

Notă: Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni. GRP-ul este negociat și cumpărat la un preț (Cost Per Point – CPP) de fiecare client pentru fiecare televiziune.

VEZI PUBLICIATEA BĂNCILOR PE TELEVIZIUNE – TRIMESTRUL I 2019 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii