În primele nouă luni ale acestui an, Disney Channel a furnizat un volum de audiență pentru reclamele difuzate de 13.796 Gross Rating Points pe targetul comercial (GRP’30). Bugetul este mai mare cu 4,4% decât cel înregistrat anul trecut. (Pe baza punctelor de audiență – GRP’30, clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.)
Principalii clienți publicitari pe Disney Channel au fost: Ficosota (1.045 GRP’30 pe targetul comercial), Noriel (1.027), Procter&Gamble (867), Unilever (752) și Peak Toys România (587) – importator de jucării și jocuri.
Cartoon Network, cel de-al doilea canal de pe nișa televiziunilor pentru copii, a furnizat 5.591 GRP’30 targetul comercial, volum la același nivel cu cel de anul trecut (scădere de 0,8%). Lista clienților publicitari începe cu Noriel (1.762 GRP’30 pe targetul comercial), cel mai mare buget consumat pe această stație, Ficosota (466), Hasbro (420), Lego Group (373), Nicoro (242) și Peak Toys România (223).
Companiile care au consumat publicitate pe canalul Minimax au fost: Noriel (790GRP’30), Ficosota (723), Procter&Gamble (514) și Peak Toys România (394). Televiziunea Minimax a furnizat 5.524 puncte de audiență pe targetul comercial, în primele nouă luni ale acestui an, în scădere cu 34,7% față de anul 2012.
Volumul de publicitate la Boomerang a crescut cu 51% față de 2012, ajungând la 4.973 GRP’30pe targetul comerial. Noriel a fost cel mai mare investitor publicitar pe această stație:2.277 GRP’30. Alți clienți publicitari pe Boomerang: Hasbro (329), Ficosota (322) și Peak Toys România (296).
Canalul Disney Junior a livrat 2.232 puncte de audiență, în primele nouă luni ale acestui an.