FacebookTwitterLinkedIn

Startech Factory se adresează startup-urilor din domeniul tech, aflate în primii doi ani de activitate, cu un număr maxim de 10 angajați, cu un model de afaceri scalabil și o cifră de afaceri de până la 150.000 Euro.

Șapte dintre cele mai convingătoare echipe de antreprenori vor ajunge pe o listă scurtă care le va permite să participe la un pitchpe Main Stage, în fața unui juriu, dar și a vizitatorilor IMWorld. Juriul, format din oameni de business, va desemna câștigătorul unui premiu de 2.000 euro.

Startup-urile reuşesc să schimbe pieţele în care activează datorită agilităţii şi creativităţii lor. Ei sunt inovatorii. Credem că perspectiva nouă si deschiderea startup-urilor, împreună cu experienţa pe piaţă a  companiilor mari pot crea parteneriate care să aibă ingredientele potrivite pentru dezvoltarea unor produse şi servicii cu valoare adăugată pentru clienţi”, spune Cătălin Chirieac, Digital Banking Manager – PI Customers, Raiffeisen Bank.

IMWorld 2018 va avea: 7 scene mari cărora le corespund tot atâtea zone expoziționale cu soluții specifice; 25 de industrii și 5.000 de companii reprezentate la toate nivelurile; 9.000 de participanți cu profil de business, dintre care 5.500 de nivel CxO; 140 de expozanți cu peste 2.700 de soluții digitale; 147 de speakeri locali și internaționali și 127 de sesiuni; 24 de start-up-uri autohtone și 7 zone de networking.