FacebookTwitterLinkedIn

Ce cuvânt caracterizează cel mai bine anul 2021?

Adaptare.

Care au fost motivele dvs de îngrijorare pentru afacerea pe care o conduceți în anul 2021? (pandemia, criza economică, criza de materii prime, inflația, forța de muncă, criza guvernamentală, altele). Care sunt rezultatele activității companiei / grupului, comparativ cu estimările de la începutul anului?

Fără îndoială, principalul nostru motiv de îngrijorare a fost și este criza sanitară și pericolul pe care aceasta îl reprezintă pentru sănătatea noastră, a tuturor. Pe fondul acestei crize, fiecare zi a adus schimbări și situații cu care nu ne-am mai confruntat, pentru care am fost nevoiți să găsim răspunsuri și soluții într-un orizont de timp foarte limitat. Printre acestea se numără asigurarea stocurilor de mărfuri necesare la prețuri stabile și competitive, eficientizarea costurilor de transport în ceea ce privește importurile și în general lipsa de predictibilitate pe toate planurile.

În ciuda tuturor acestor provocări, 2021 a fost pentru noi un an cu rezultate bune.

Care au fost motivele de satisfacție sau de optimism în 2021?

Suntem bucuroși că nu am fost nevoiți să renunțăm la niciun coleg nici în anul 2021, ba mai mult, ne-am mărit echipa, deoarece am deschis două noi magazine Dedeman și ne pregătim de încă o deschidere pe final de an. Așadar, un alt motiv de satisfacție este faptul că și în acest an am putut să ne respectăm planul de investiții.

În plus, am lucrat permanent pentru a ne dezvolta magazinul online și pentru a eficientiza toate serviciile subordonate acestuia, iar acest progres ne-a oferit de asemenea optimism și curaj să explorăm noile oportunități.

Iar cel mai important motiv de bucurie și mulțumire este cu siguranță ajutorul pe care am putut să-l oferim numeroaselor proiecte și cauze sociale pe care le susținem sub umbrela programului nostru de responsabilitate socială (CSR): Planuri de Bine.

Cum caracterizați mediul privat de afaceri din România în anul 2021 în privința rezilienței și dinamicii? Argumentați.

Apreciez cu adevărat tenacitatea, creativitatea și iscusința antreprenorilor români. Au înțeles că în astfel de vremuri incerte, în care sprijinul și resursele sunt tot mai greu accesibile, trebuie să te adaptezi, să schimbi și să te schimbi pentru a supraviețui.

Care considerați că vor fi cele mai mari provocări la nivel mondial în anul 2022?

Anul 2022 va aduce și mai multe schimbări în jurul cărora va trebui să ne construim activitățile de zi cu zi. Încă este dificil să întrezărim finalul pandemiei, prin urmare ne vom confrunta în continuare cu o criză a materiilor prime, a transportului maritim, ce vor determina și o inflație în creștere. Multe dintre bunurile cu care până nu demult eram obișnuiți să fie disponibile oriunde și oricând nu vor mai fi la fel de accesibile. Va trebui să alocăm așadar mai multă atenție pentru a înțelege economia, noile tehnologii și comportamentele umane în permanentă schimbare. Toate aceste aspecte ne vor forța să fim inovativi și adaptabili într-o lume pe zi ce trece mai diferită.

Care sunt estimările legate de evoluția principalilor indicatori ai companiei/grupului pe care o/îl conduceți pentru anul viitor? (venituri, profit, investiții)

Vom continua programul de investiții pe care ni l-am setat, cu toate că veniturile pentru anul viitor pot fi influențate de evoluția pandemiei.