FacebookTwitterLinkedIn

Insula va fi amplasată în incinta Palas Mall din Iași, în zona cu specialități locale și cafea, în proximitatea magazinului Auchan. Deschiderea celei de-a doua locații Glazurai este planificată pentru următoarele trei luni.

Conceptul Glazurai înlocuiește platoul tradițional cu o cutie compactă cu prăjiturele de casă, ambalaj special conceput  pentru a fi ușor de transportat și servit. În zona insulei, ieșenii vor găsi 10 feluri de prăjituri de casă (dintre care trei sortimente de post și două raw vegane), prăjitura specială Glazurai și vestita ciocolată de casă – Dragoste-nvelită – de la Cuptorul Moldovencei.

În urma selecției și achiziției, miniprăjiturile pot fi ambalate în două versiuni principale: un metru liniar de prăjituri (42 de bucăți) în cutia mare și jumătate de metru (20 de bucăți) în cutia medie.

Investiția de 100.000 de euro acoperă achiziția de mașină livrări, vitrine, echipamente, softuri, servicii de branding, packaging și proiectare. Din această sumă, 60.000 de euro reprezintă finanțare prin programul guvernamental Comerț și Servicii de Piață 2017, iar diferența din resurse reinvestite.

Glazurai își propune venituri de peste 100.000 de euro în primele opt luni de activitate și francizarea afacerii în a doua jumătate a anului 2020. Noul concept este auxiliar lanțului de cofetării-patiserii Cuptorul Moldovencei, ce a ajuns la patru unități deschise în Iași și la o cifră de afaceri de un milion de euro în 2017.