FacebookTwitterLinkedIn

Pro Cinema, parte a grupului Pro TV (CME) în România, a încheiat anul pe o poziție de lider confortabil la nivel național, cu o medie de 74.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. Audiența este mai mare cu 4.000 de persoane față de luna noiembrie.

Televiziunea AXN, deținută de Sony Pictures Television Networks, a avut o medie de 47.000 de telespectatori la nivel național, în scădere cu 1.000 de persoane față de noiembrie.

Scăderi ușoare de audiență au suferit Diva și Paramount, atât la nivel național cât și în urban.

Dar au crescut televiziunile TNT și Pro Gold (Acasă Gold). TNT a câștigat 4.000 de persoane, iar Pro Gold, 3.000 de telespectatori, la nivel național, față de noiembrie. Și în mediul urban, cele două televiziuni au câștigat 2.000, respectiv 1.000 de persoane.

Nișa televiziunilor de filme a avut în decembrie o cotă cumulată de piață de 6,65% pe național și 7,13% în urban.