FacebookTwitterLinkedIn

S-au plictisit românii de oferta programelor difuzate de televiziuni în pandemie? Pregătirile pentru Sărbătorile Pascale i-au îndepărtat pe români de micile ecrane? Încălzirea vremii i-a scos din case pe români în ciuda restricțiilor de circulație? Știrile despre pandemie au devenit irelevante? Sunt televiziunile noastre o sursă de stres și angoase? Au renunțat românii la consumul TV în favoarea internetului? Răspunsurile se află sub semnul incertitudinii, la fel ca și perioada pe care o trăim.

Ceea ce este sigur, conform sondajelor, televiziunile au suferit pierderi importante de audiență în luna aprilie, mai cu seamă stațiile mari. Astfel, Pro TV a pierdut 72.000 de persoane față de martie, cea mai mare scădere de audiență de pe piața TV. A atins o medie de 755.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media.

Antena 1, locul secund în topul național, a pierdut față de martie circa 42.000 de persoane. Kanal D, a treia televiziune la nivel național, și-a diminuat audiența cu 39.000 de persoane.

Deși a rămas a patra televiziune pe național, canalul de știri România TV a înregistrat cea de-a doua scădere de pe piața TV: -46.000 de persoane.

Alte televiziuni care au suferit pierderi de audiență față de martie: Antena 3 (-16.000), Digi 24 (-15.000), Prima TV (-7.000), TVR 1 (-9.000), TVR 2 (-4.000), Realitatea Plus (-2.000), Pro Cinema (-7.000), Antena Stars (-11.000).

Televiziuni care și-au mărit audiența în aprilie față de martie: Național TV (10.000) și Nickelodeon (7.000).

În luna aprilie, B1 TV și-a conservat audiența din luna precedentă.