FacebookTwitterLinkedIn

Reclamele difuzate de Pro TV au acumulat un volum de 98.018 Gross Rating Points pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în perioada 1 ianuarie – 31 martie 2014. Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GPR’30), clienții publicitari cumpără timpi de publicitate de la televiziuni.

Antena 1 a furnizat 85.250 GRP’30pe targetul comercial, păstrându-și a doua poziție pe piața TV, dar amenințând liderul Pro TV. (Au fost eliminate punctele de audiență livrate pentru Intact Media, Jurnalul și alte bartere din grup.)

Kanal D, a treia televiziune din piață, a suferit o scădere a volumului de audiență cu 13,1% față de aceeași perioadă a anului, ajungând la 42.300 GRP’30pe targetul comercial.

Prima TV și-a menținut volumul de anul trecut, cu 23.250 puncte de audiență (creștere de 1,5%).

Acasă TV și Antena 3 au suferit pierderi de publicitate față de primult trimestru 2013, cu 8,1%, respectiv 18%. Acasă TV a livrat 20.878 GRP’30 pe targetul comercial, iar Antena 3, 14.321 puncte de audiență (au fost eliminate barterele din grup).

România TV își continuă cursa de urmărire a liderului nișei de știri, Antena 3, furnizând un volum de 11.149 GRP’30 pe targetul comercial (creștere de 35%!).

Antena Stars (fosta Antena 2) a înregistrat o creștere substanțială a volumului de audiență (42,2%), atingând un buget de 10.398 puncte de audiență. Și Realitatea TV și-a crescut simțitor bugetul (25%), livrând 10.036 GRP’30 pe targetul comercial.

Alte televiziuni cu bugete de publicitate: Național TV – 9.952 GRP’30pe targetul comercial (creștere de 8,7%, au fost eliminate barterele de la European Drinks), B1 TV – 8.930 (+3,7%), AXN – 7.608 (+6,6%) și Euforia TV – 7.239 (+28,1%).