
Audiența medie a televiziunii Pro TV a crescut cu 18.000 de persoane la nivel național, în decembrie, ajungând la o medie de 838.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. Pro TV încheie anul 2017 pe poziția de lider detașat, cu un rating lunar cu mult mai mare decât cel al competitorilor săi, Antena 1 (593.000) și Kanal D (372.000).
Antena 1 a câștigat doar 3.000 de telespectatori la nivel național, în timp ce Kanal D a pierdut 20.000 de persoane față de noiembrie. De altfel, Kanal D este singura televiziune importantă care a suferit o erodare a ratingului în decembrie.
Canalul de știri România TV a marcat cea mai mare creștere de audiență față de luna precedentă de pe piața TV: 48.000 de persoane. Un câștig semnificativ a obținut și televiziunea de muzică populară și petreceri ETNO TV: 32.000 de persoane. Este o creștere justificată în această lună a sărbătorilor de iarnă.
TVR 1 a câștigat 24.000 de telespectatori, ajungând a șasea televiziune la nivel național, cu o medie de 136.000 de persoane pe minut (toată ziua). Câștigul de audiență provine și din faptul că, în decembrie, TVR a fost producătorul TV exclusiv al ceremoniilor dedicate funeraliilor Regelui Mihai I.
Alte televiziuni care au câștigat audiență în decembrie: Antena 3 (8.000), Prima TV (1.000), Național TV (3.000), Antena Stars (2.000), Pro Cinema (4.000), Pro 2 (11.000), B1TV (10.000), TVR 2 (13.000) și Disney (5.000).