În august, Kanal D a fost a doua televiziune în topul audiențelor la nivel național, după Pro TV, depășind Antena 1. Dar acest lucru nu s-a întâmplat pe fondul creșterii de audiență, ci prin simplul fapt că Antena 1 a pierdut, față de iulie, mai mulți telespectatori. Kanal D a pierdut 51.000, în timp ce Kanal D, 41.000.
Audiențele generale ale celor trei mari televiziuni comerciale – Pro TV, Kanal D și Antena 1 – au ajuns în august la nivelul minim din timpul anului. În septembrie, odată cu lansarea noilor grile de programe, audiențele vor crește.
Televiziunile care au obținut majorări de audiență față de iulie au fost: România TV (+25.000 telespectatori), TVR 1 (+5.000), DigiSport (13.000), Happy Channel (1.000) și Realitatea Plus (2.000).
Creșterea audienței generale în cazul România TV și TVR 1 se explică prin profilul telespectatorilor cu vârste ridicate, care n-au plecat în concedii, rămânând lipiți de micile ecrane preferate.
Televiziuni care au pierdut telespectatori față de iulie: Pro TV (-26.000), Antena 3 (-2.000), Național TV (-11.000), Digi 24 (-5.000), Prima TV (-3.000) și B1 TV (-3.000).
Mai mult de jumătate din audiența înregistrată în august a fost formată din români care s-au uitat la primele cinci televiziuni din top. Astfel, în august, 52,6% dintre românii care au urmărit programe TV au vizionat una dintre televiziunile Pro TV, Antena 1, Kanal D, România TV și Antena 3 dintr-un total de 71 de stații înscrise în sistemul de măsurare a audienței Kantar Media.