Audiența medie a canalului de știri România TV în decembrie a crescut cu 74.000 de persoane la nivel național față de luna precedentă, ajungând la o medie de 312.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media Audiences, copyright – ARMADATA S.R.L. Este cea mai mare creștere de audiență de pe piața TV în decembrie 2016.
Și ratingul general al canalului Antena 3 a crescut simțitor: 69.000 de persoane, având o medie de 293.000 de persoane pe minut (toată ziua).
Aceste creșteri pentru România TV și Antena 3 sunt firești de vreme ce în decembrie au avut loc alegerile parlamentare și manevrele pentru desemnarea premierului din partea coalliției PSD-ALDE. Intersesul românilor a fost mare.
VEZI CONSUMUL DE PUBLICITATE TV PENTRU SUPERMARKETURI – ANUL 2016
Dar luna decembrie a adus o creștere substanțială de audiență și pentru Pro TV, liderul pieței TV, care a profitat atât de evenimente politice și sociale, dar și de încheierea sezoanelor pentru emisiunile de divertisment de mare audiență. Astfel, Pro TV a depășit pragul de audiență de 800.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), câștigând 54.000 de persoane față de noiembrie.
Antena 1 și Kanal D au înregistrat pierderi de audiență față de noiembrie: 17.000, respectiv 47.000 (cea mai mare scădere de pe piața TV).
Televiziuni care au avut creșteri de audiență față de luna precedentă: Prima TV (14.000), Național TV (2.000), TVR1 (6.000), Antena Stars (1.000), ETNO (21.000), B1 TV (13.000), Pro Cinema (10.000) și Minimax (15.000).