FacebookTwitterLinkedIn

În ultimul an, Asociația Internațională a Publicității – filiala România ( International Advertising Association – IAA) a fost mai prezentă în spațiul public decât în anii trecuți. Acțiunile acestei organizații profesionale, ce reunește 130 de companii, printre care se numără firme care fac publicitate pentru produsele și serviciile lor, agenții de media şi de publicitate, s-au concentrat, mai cu seamă, pe zona educativă, adică prin manifestări de promovare și prezentare a unor aspecte din domeniul marketingului și comunicării.

Cu siguranță, IAA România a intrat într-o nouă epocă, mult mai pragmatică și mai deschisă către publicul interesat de tendințele marketingului și publicității. Maria Predoiu, președintele IAA, ales în martie 2016, este principalul influencer care a condus la această vizibilitate pe terenul educației. Maria Predoiu, fost director de marketing la Procter & Gamble South East Europe până la începutul linii aprilie a.c., are școala celui mai puternic jucător din zona marketingului și publicității din România.

Agenda evenimentelor organizate sub egida IAA a fost foarte bogată în ultimul an. Printre acestea s-a remarcat: IAA Global Conference, care a adus la București speakeri de talie internațională, precum Steve Wozniak, co-fondatorul Apple.

De asemenea, IAA România a fost atentă și la frământările din societatea românească provocate de anumite măsuri guvernamentale din domeniul fiscal. Prin comunicate de presă, organizația și-a făcut publică poziția față de modificările din legislația fiscală, mai cu seamă din domeniul impozitării. Prin aceste poziții publice, IAA România s-a alăturat și altor asociații ale mediului autohton de afaceri care au atras atenția guvernanților asupra unor decizii cel puțin discutabile (vezi TVA split).

IAA România a devenit o organizație a cărei voce nu poate fi eludată în mediul de afaceri.

Nota 1: La data redactării acestui text pentru ediția print “Forbes România”, Maria Predoiu făcea parte din departamentul de marketing al companiei Procter & Gamble. La începutul lunii aprilie, Maria Predoiu a părăsit compania.

Nota 2: Dintr-o regretabilă eroare, în ediția print “Forbes România”, evenimentul Internet & Mobile World, desfășurat anul trecut, a fost atribuit în calitate de organizator lui IAA România. Organizația IAA România, doar a recomandat și a apreciat acest eveniment.

Vezi aici lista completă a celor mai influente 50 de femei, ediția 2018