FacebookTwitterLinkedIn

Strategia Teamnet pentru următorii ani constă în lansarea de noi produse și proiecte care vor susține extinderea accelerată în regiune, cu sprijinul financiar din partea a doi noi parteneri – IFC, membră a Grupului Băncii Mondiale, și Black Sea Trade and Development Bank, a mai anunțat dezvoltatorul IT.

Din iunie, IFC și BSTDB au devenit acționari minoritari ai Teamnet, în urma unei investiții de 5 milioane euro în capital propriu și de 7,5 milioane euro în împrumuturi pe termen lung efectuate de fiecare dintre investitori.

În total, Teamnet a ajuns la finanţări de 25 milioane euro, prin care va susţine etapele strategice și planurile de extindere din România și din regiune.

Ca parte a strategiei Teamnet pe termen lung, un pas important va fi IPO (ofertă publică inițială). Această posibilă listare ar putea avea loc în următorii 5-7 ani, potrivit lui Bogdan Padiu, CEO Teamnet.

Printre cele mai importante puncte ale strategiei menționate de companie pentru acest an au fost atragerea de noi investitori, relocarea într-un nou sediu, consolidarea extinderii regionale prin deschiderea unui nou birou în Croația și investiția în principalele domenii strategice.

De asemenea, Ymens, compania de cloud din cadrul grupului Teamnet, anunță asocierea cu NEC Europe într-un parteneriat strategic care îmbină expertiza și tehnologia necesare în livrarea de soluții cloud dedicate sectorului public din România.

Citește mai multe despre planurile de creștere a Teamnet ale lui Bogdan Padiu

Extinderea în regiune este un pas important pentru evoluția companiei în viitor. Obiectivele Teamnet pentru următorii patru ani se concentrează, în esență, pe dezvoltarea locală și regională.

Totodată, Teamnet își propune să-și extindă echipa și să ajungă la 750 de angajați până la finele acestui an.

De asemenea, Teamnet a mai anunțat că urmează să investească în deschiderea unui nou birou internațional, adăugând Croația pe lista celor 4 țări în care activează prin filiale regionale, precum Belgia, Turcia, Republica Moldova și Serbia. Compania dezvoltă proiecte și în alte 10 țări din regiune, iar în următorii patru ani plănuiește să aibă o acoperire geografică a regiunii europene Centrale și de Est, dar și a Orientului Mijlociu și Africii de Nord. Ca parte a acestei strategii, Teamnet va deschide birouri regionale în 12 piețe noi precum Polonia, Italia și Bulgaria, o proporție de 40% din venituri urmând să fie generate de activități din afara României, până în 2018.