FacebookTwitterLinkedIn

„Credem cu tărie că profesorii își pot ușura munca, iar elevii pot avea rezultate mai bună la învățătură cu investiții minime din partea instituțiilor de învățământ. Însă începând cu anul 2009, investițiile publice au scăzut simțitor, deși  noutățile tehnologice sunt tot mai necesare în unitățile de învățământ, iar obișnuința elevilor cu echipamentele electronice impune tot mai mult o schimbare a metodelor de predare în școli”, declară Simona Decuseară (foto), Sales & Marketing Manager Epson pentru România și Bulgaria.

Potrivit studiului, cel puțin 6 din 10 respondenți consideră că principalele avantaje ale folosirii echipamentelor electronice în procesul educațional sunt creșterea atenției elevilor și învățarea mai rapidă, precum și dezvoltarea abilităților tehnice.

Tipuri de echipamente electronice folosite in procesul educațional

–        Calculator tip desktop (72,59%)

–        Videoproiector (69,38%)

–        Imprimantă (51,98%)

–        Sistem audio (39,13%)

–        Laptop (37,62%)

Tipuri de echipamente electronice la care sunt expuși copiii în cadrul familiei:

–        Televizor (87,19%)

–        Tabletă (71,53%)

–        Calculator tip desktop (70,94%)

–        Laptop (69,75%)

–        Imprimantă (52,19%)

–        Sistem audio (46,26%)

–        DVD-player (38,55%)

–        Videoproiector (5,46%)

Studiul a fost realizat în mediul online, în intervalul 3-8 iunie 2015, pe un eșantion de 2.469 de respondenți majori, din mediul urban, care au în gospodărie cel puțin un copil școlar și care sunt utilizatori ai platformei de sondare a opiniei publice iVox.ro.