FacebookTwitterLinkedIn

Smarthuts vizează o rundă de finanțare de 140.000 de euro, prin platforma de crowdinvesting SeedBlink, cu obiectivul de a susține extinderea soluției sale în țările din CEE, pe piețele din Marea Britanie și țările nordice.

Smarthuts acoperă un segment de piață pentru care în acest moment nu există soluții de digitalizare eficiente, cele disponibile sunt fie destinate jucătorilor foarte mari, fie celor foarte mici, nu pot fi personalizate și implică niște costuri mari. Piața vizată în România este de peste 6.500 de companii, cu o valoare de aproximativ 20 de milioane de euro, anual, iar la nivel global, valoarea estimată a pieței din domeniu este de peste 3 miliarde de dolari.

De la lansare, în 2020, Smarthuts a înregistrat venituri de 293.000 euro și a ajuns, în luna noiembrie 2021, la venituri recurente lunare de peste 15.000 euro.

Faptul că totul este gândit mobile first și că informația este grupată modular, pe principiul “you see only what you need to know”, face ca utilizarea soluției să fie ușor acceptată de echipele din teren și este un diferențiator valoros pentru noi”, spune Cristian Dragomir, fondator și CEO Smarthuts.

Planurile companiei prevăd o creștere a veniturilor recurente anuale la 500.000 euro, până la finalul anului 2022, și o lansare globală a soluției, în luna noiembrie a aceluiași an.

Smarthuts a fost înființat la începutul anului 2020, de Cristian Dragomir și Ion Gavrilescu.