Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Tech |
|

MRM // McCann a câștigat trofeul “Agenţia Anului” la festivalul Internetics 2018, în timp ce KFC a obținut distincția “Digital Client of the Year”

La Gala de Premiere Internetics 2018, festival ce premiazǎ inteligenta digitalǎ, ce a avut loc pe 28 noiembrie, la DESCHIS Atelier, au fost acordate 48 de trofee, dintre care 19 trofee de Aur, 26 de Argint si 1 Grand Prix.
Gala internetics

Trofeul “Agenția Anului” a revenit MRM // McCann cu 13 trofee obținute și alte 5 nominalizari. Trofeul “Digital Client of the Year”, pentru prima oarǎ stabilit pe baza punctajului și a tuturor premiilor obținute, a mers anul acesta la KFC, grație celor 4 trofee Gold, 2 Silver si 1 nominalizare.

În total, în cadrul Internetics 2018 au urcat pe scenǎ 15 agenții și companii: Centrade Cheil, FCB Bucharest, Friends \ TBWA Bucharest, Jazz Communication, Kubis Interactive, Leo Burnett Bucharest, Lidl Romania, MRM // McCann, MSL The Practice, MullenLowe Bucharest, Publicis Romania, Tribal Worldwide Romania, WOPA, United Media & Heist Industries.

Conform punctelor acumulate din premiile și nominalizǎrile obținute, topul celor mai premiate agenții este: 1. MRM // McCann; 2. Leo Burnett Bucharest; 3. Jazz Communication; 4. Publicis Romania; 5. MSL The Practice.

Topul clienților aratǎ astfel: 1. KFC; 2. Telekom (2 trofee de Aur, 2 de Argint si 4 nominalizǎri); 3. Coca-Cola (cu 2 trofee de Aur, 3 de Argint si alte 4 nominalizǎri); 4. Lidl Romania (2 trofee de Aur, 2 de Argint, 4 nominalizǎri) si 5. Sistemul Medical MedLife (3 trofee de Aur).

MRM // McCann a câștigat premii pentru lucrǎrile „KFC – Studycoin” (2 trofee Gold in „Microsites” si „Gamification” si 2 trofee de Argint in sectiunile „Full Digital Campaign: Retail” si „Digital Brand Experience” ), „KFC – Social Me” (2 trofee de Aur in „Full Digital Campaign: Retail” si „Online Branded Content”), „VODAFONE – Scrolling Through Life” (2 trofee de Aur in douǎ sectiuni de Digital Craft – Best Website Content si Best Website Design), „Coca-Cola Bracelet – Artists are calling” (1 Silver in Mobile Campaigns), „Coca-Cola – Inna cans musical album” (1 Gold in Digital component of an integrated campaign: FMCG – Drinks), „Coca-Cola – #samefeeling” (1 Gold la Viral Non Video), „Coca-Cola – Instagram page” (1 Silver in Social Media Pages) si „Coca-Cola – Holidays are coming back. Again.” (1 Silver in Viral Non Video).

Leo Burnett Bucharest a plecat cu 5 trofee pentru „TELEKOM “NO ROMANIAN LEFT BEHIND” (1 trofeu de Aur pentru „Online PR Special Projects”), „Telekom Vloggers’ SWAP”  (1 Gold pentru „Brand Associated Communities”), „Telekom UNLIMITED SUMMER PLAYLIST” (2 trofee Silver in sectiunile „Social Media Special Mechanics” si „Brand Built Communities”) si 1 Silver pentru „PAMPERS – “Good night, worries” Lullaby”, in sectiunea „Digital component of an integrated campaign: FMCG –Non food”.

Jazz Communication a obținut premii pentru campania Magic Home – „Take a Seat #togetherformagichome” (1 Gold la Viral Video, 1 Gold la „Digital component of an integrated campaign: Social campaigns, political and awareness messages”, gold ce le-a adus si Grand Prix în sub-categoria Digital component of an integrated campaign din Interactive Campaigns). Campania a luat si un premiu special „Trǎiascǎ capra vecinului” din partea GMP si Webstyler. Agenția a câștigat alte 2 trofee cu „Lidl’s 2Million+ Department” – Gold in sectiunea „Social Media Special Mechanics” si Silver la „Online Branded Content”.

Jurații au mai premiat alte 6 proiecte cu Gold: „Replate Waste” la „Best Website Content” // MullenLowe Bucharest, „Lidl Romania Instagram” la „Social Media Pages” // Lidl Romania, „Vodafone Istori@” la Mobile Apps // FCB Bucharest si „Tomorrow’s Technology” in sectiunile „Online PR Special Projects”, „Digital Brand Experience” si „Digital component of an integrated campaign: Services” // MSL The Practice.

În competiția din acest an au fost înscrise 149 de lucrări de la 25 de agenții și companii participante, pentru 47 de branduri, jurizate de 52 de specialiști în domeniu.

Internetics, creat și organizat de The Institute, este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei. Internetics a apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia. 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii