FacebookTwitterLinkedIn

Prima zonă de interes a Cameliei Șucu este retailul de mobilier premium, domeniu în care ea are o experiență îndelungată. Aici începe să se contureze un nou trend de consum – abordarea numită „a interioarelor curatoriate”, susținută de generația Millennials, care este mult mai interesată de design decât generaţiile precedente. Camelia Șucu a cultivat acest segment al pieței mai mulți ani, astfel încât ClassIN, compania pe care a fondat-o și pe care o conduce, este cel mai important distribuitor de piese de mobilier high-end și de servicii integrate de design, cu un portofoliu de peste 600 de branduri de top, dintre care: Natuzzi, Edra, Porada și Flos, în exclusivitate.

Vezi aici lista completă a celor mai influente 50 de femei, ediția 2018

Obiectivul principal pentru 2018 al Cameliei Şucu este să intensifice ritmul de integrare al principalelor business-uri pe care le deține, în retailul de mobilier, în imobiliare, agricultură și lifestyle. Numitorul comun al diferitelor sale afaceri este faptul că toate se adresează categoriei demografice cu putere mare de cumpărare, adesea părinții generației Millennials, care orientează tendințele de lifestyle. Camelia Şucu le-a gândit de la început să funcționeze în sinergie. 2018 reprezintă o fereastră de oportunitate și în sensul acesta, întrucât consumul pe segmentul high-end este în trend ascendent, după ce a fost depășită precauția impusă de criza financiară trecută.

Pe termen mediu, ea își propune să continue să-și dezvolte portofoliul de antreprenor în serie, câteva dintre domeniile de interes fiind noile tehnologii și economia socială, dar nefiind excluse nici alte zone cu potențial mare.