FacebookTwitterLinkedIn

Absolvent al Facultăţii de Management şi al unui Master în Administrarea Afacerilor din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti şi a SPIN Selling Programme, la Huthwaite International UK, Vlad este optimist şi deschis comunicării, flexibil şi consecvent.

Vascar, compania familiei Ciuburciu este fosta Industrie a Cărnii Vaslui, una dintre puţinele afaceri din anii ’80 care au reuşit să rămână pe piaţă şi să evolueze. Are o istorie de 35 de ani, o cifră de afaceri de peste 18 milioane de euro la finalul lui 2018, peste 350 de angajați și o fabrică modernă la Vaslui, unde produce peste 250 de sortimente de preparate din carne și conserve.

Pentru 2019, acţionarii au estimat o creştere de 20%, pe fondul investiţiilor în extinderea portofoliului şi a distribuţiei la nivel naţional. „Anul acesta avem în vedere investiţii importante în infrastructură şi tehnologii noi pentru creşterea producţiei, a productivităţii şi pentru optimizarea fluxurilor tehnologice”, spune Vlad.

Vezi cum arată generația „30 sub 30” în 2019

Cum arată generațiile „30 sub 30” din 2012 până în prezent

Compania condusă de Vlad Ciuburciu procesează şi comercializează o gamă completă de mezeluri, carne semipreparată, carne fresh, pateuri, conserve şi mâncăruri la cutie sub mărcile Vascar şi Moldova în bucate. Vascar îşi distribuie produsele prin cele 19 magazine proprii din regiunea Moldovei și prin rețeaua de magazine tradiționale partenere, la nivel național şi realizează produse „marcă proprie” pentru unele dintre cele mai mari rețele de magazine: Lidl, Kaufland, Carrefour, Mega Image și Penny.

Vlad lucrează în companie de zece ani, încă din timpul facultăţii. A început ca Marketing Assistent, apoi Marketing Manager şi de un an şi jumătate conduce business-ul din poziţia de Director General. Acţionarul principal este mama sa, Gabriela Ciuburciu.

„Dacă astăzi ne aflăm printre cei mai importanţi jucători din piaţă, este pentru că întotdeauna am pus preț pe calitate și transparență în relația cu consumatorii, o filosofie de business care ne-a ajutat să creştem”, spune Vlad Ciuburciu.

Tânărul urmăreşte să crească notorietatea brandurilor din portofoliu şi să extindă distribuţia naţională. Ceea ce a adus nou în companie, spune el, este abordarea de business, mai ancorată în realităţile momentului şi creşterea notorietăţii la nivel naţional.

„Mă bucur că, împreună cu echipa mea, am reuşit să creez un brand de succes, brandul premium Moldova în Bucate, care a cucerit rapid inimile românilor din toată ţara. În vara anului trecut am lansat o gamă ce poartă eticheta Alege natural, fără E-uri, o linie de produse 100% naturale, cu ingrediente de cea mai bună calitate. Am avansat o declaraţie puternic explicită, fără E-uri, asta însemnând că am eliminat complet E-urile, nu doar că am scos unele dintre ele și am adăugat altele. Clienții au apreciat acest lucru”, precizează Vlad.

În categoria de produse Alege natural, fără E-uri, Vascar a adus o noutate absolută: singura gamă de preparate rumenite din carne. Preparatele au prins rapid, însă Vlad spune că industria în care activează este foarte competitivă, piaţa este din ce în ce mai fragmentată, iar problema lipsei forţei de muncă este tot mai greu de rezolvat.

#thankyou Cui mulțumești pentru că te-a ajutat să îți depășești limitele?

Cu siguranță, cea mai importantă persoană este mama mea. De la ea am preluat o companie foarte importantă la nivel regional. Tot de la ea am moștenit foarte multe valori și am învățat ce înseamnă spiritul antreprenorial.