FacebookTwitterLinkedIn

A studiat managementul afacerilor la Madrid, însă este și absolvent al Academiei de Studii Economice din București, iar până să intre în afacerea familiei a activat și în cadrul PwC. La 25 de ani, Radu Timiș Jr. își dedică cea mai mare parte a timpului companiei CrisTim, fondată de tatăl său în urmă cu peste 25 de ani.

A parcurs mai multe etape în interiorul CrisTim; trecând prin fabrică a început să cunoască produsele producătorului de carne, iar în prezent ocupă funcția de director comercial. Grupul CrisTim este format din cinci linii de business, respectiv mezeluri, ready meal (Recunoştinţa şi CrisTim 2 Prodcom), reţeaua de magazine CrisTim (CrisTim Impex), ferma (Eco-Ferm) şi construcţii (Sensconstruct). CrisTim este în prezent unul dintre cele mai notorii branduri românești, anvergura sa depășind cu mult zona alimentară.

Vezi cum arată generația „30 sub 30” în 2019

Cum arată generațiile „30 sub 30” din 2012 până în prezent

Businessul fondat în urmă cu peste două decenii și jumătate de Radu Timiș nu mai este, însă, doar despre mezeluri. Iar planurile de viitor au în prim-plan, în ciuda neîncrederii românilor în astfel de produse, alimentația sănătoasă. Fiind o afacere de familie, Radu Timiș Jr. are responsabilitatea de a gestiona businessul CrisTim, având ambiția de a transforma producătorul de mezeluri în cea mai mare firmă din industria alimentară locală.

#thankyou Cui mulțumești pentru că te-a ajutat să îți depășești limitele?

Primele persoane care m-au ajutat să-mi depășesc limitele sunt părinții mei.  Ei mi-au dat întotdeauna libertatea să aleg ceea ce fac, dar m-au îndemnat să fiu cel mai bun, indiferent de ceea ce fac.