FacebookTwitterLinkedIn

Investiţia este estimată la 125.000 de euro, iar Salterra îşi propune să atingă o cifră de afaceri de peste 500.000 euro până la sfârşitul anului şi o reţea de patru magazine.

”Noile magazine Salterra, dedicate culturii somnului, oferă consumatorilor din Iași și Brașov un ambient specializat în care să poată testa și alege salteaua potrivită– dar și patul, perna, lenjeria, deci întregul ansamblu de piese care să-i ofere confort, relaxare și odihnă sănătoasă. Ca specialiști în cultura somnului oferim nu doar produse de calitate, ci și consiliere. De ce? Pentru ca atunci când clientul alege o saltea, o pernă, o pilotă, un pat, o somieră sau o lenjerie din colecția Salterra să știe că a făcut cea mai bună investiție. Practic, el realizează o investiție în sănătatea sa, iar un om sănătos este binedispus și se bucură de viață”, a declarat Marcela Moss, Director General Salterra.