
Canalele FilmBox, cu o nouă identitate și conținut nou, vor avea la dispoziție sute de ore de filme și seriale noi, foarte solicitate, produse de marile studiouri, precum și un nou pachet grafic simplificat, care își propune să reflecte aspectul inovator, dar și familiar al canalului. Noua identitate va fi utilizată pe canalele FilmBox din toate regiunile, începând cu luna mai.
„Suntem mândri să oferim telespectatorilor noștri produse inovatoare care utilizează tehnologie de ultimă oră, rămânând practice și familiare. Grafica nouă va introduce câteva caracteristici cheie care vor face mai facilă promovarea conținutului”, a spus Haymi Behar, Chief Marketing Officer la SPI International. „Pentru noi, experiența clienților este esențială pentru grafica și toate produsele noastre. Acesta este motivul pentru care am încorporat modele familiare, cum ar fi juxtapunerea celor două culori ale mărcii noastre – roșu și alb – în rezultatul vizual al brandului, îmbunătățind în același timp experiența utilizatorului prin rebrandingul identității audio și video”, a continuat Behar.
Canalele FilmBox și-au extins selecția de titluri prin semnarea unor acorduri multi-teritoriu cu studiouri și distribuitori importanți, pentru a include un nou lot de filme ”blockbuster” de la Hollywood, adevărate bijuterii cinematografice mondiale și producții locale apreciate de critici.
„Vom continua să ne respectăm promisiunea de a îmbunătăți în mod constant produsele și serviciile noastre și suntem încântați să putem împărtăși aceste inovații cu telespectatorii noștri din întreaga lume, începând cu Republica Cehă, unde FilmBox s-a dovedit a fi cel mai performant canal pay-movie în ultimele cinci luni consecutive”, a adăugat Behar.
Canalele FilmBox au peste 30 de milioane de abonați la nivel mondial, majoritatea cu domiciliul în regiunea EMEA.