FacebookTwitterLinkedIn

VTEX, cu operațiuni și în România, a înregistrat o creștere a afacerilor, la nivel global.

Din veniturile totale, un procent de 96% au fost generate de abonamente și au crescut până la 29,7 milioane de dolari, de la 23.9 milioane de dolari în cel de-al doilea trimestru al anului 2020.

În ceea ce privește profitul brut din abonamente, valoarea a ajuns la 20,2 milioane de dolari, comparativ cu cele 15,9 milioane de dolari raportate în primul trimestru din 2021.

“Sunt trei piloni pe care ne axăm atunci când vorbim de creștere: creșterea clienților existenți, clienți noi și extinderea pe piața regională. Cu siguranță plănuim investiții. Noi continuăm toate palierele în care ne dezvoltăm până acum și ivestim clar în achiziția de clienți noi și extinderea pe alte piețe”, a declarat, pentru Forbes România, Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA Sales VP în cadrul VTEX

La data de 30 iunie 2021, numărul total de angajați ai VTEX a crescut la 1486, reprezentând o creștere anuală de 88.1%. 

Țintim venituri care să se situeze în intervalul de 31,0 milioane de dolari și 31,5 milioane de dolari pentru cel de-al treilea trimestru al 2021 și în intervalul 124 milioane de dolari și 126 milioane de dolari pentru anul fiscal care se va încheia la 31 decembrie 2021, luând în considerare ratele FX ale perioadei curente”, a anunțat compania.

VTEX, cu operațiuni şi în România, a anunţat că, la data de 23 iulie 2021, a încheiat procedura de listare la bursă a ofertei publice iniţiale. Unicornul brazilian din e-comerț a fost evaluat la 3,56 miliarde dolari în cadrul ofertei publice inițiale la New York. VTEX vizează extinderea în India și SUA.