FacebookTwitterLinkedIn

În Tokio, linia telefonică pentru prevenția suicidului a fost ocupată aproape non-stop în timpul programului de noapte al companiei responsabile, informează Reuters. Angajații acestei companii nu se opresc până când voluntarii lor nu termină de apelat până în dimineața următoare sutele de persoane care prezintă semne suicidale.

Activitatea la sedii în zilele de lucru, cât și activitatea voluntarilor din centrul de voluntari Tokyo Befrenders a fost oprită pe perioada pandemiei pentru a preveni răspândirea infecției cu coronavirus. Cu toate acestea, nevoia japonezilor pentru un astfel de serviciu a rămas.

Machiko Nakayama, directorul companiei, a declarat pentru Reuters “Sunt atât de mulți oameni care își doresc să se conecteze cu cineva și să vorbească, dar nu le putem răspunde tuturor”.

Angajații din sistemul medical se tem de șocul economic creat de pandemie care va determina Japonia să se întoarcă la criza din 1998 în timpul căreia 30.000 de oameni s-au sinucis.

Îngrijorați din cauză că actuala criză poate inversa tendința descendentă a numărului de suiciduri, lucrătorii din linia întâi solicită guvernului să stimuleze atât ajutorul fiscal, cât și ajutorul practic pe timpul pandemiei.