
Această gamă a fost prezentată oficial la finalul anului trecut, însă abia acum a ajuns să fie disponibilă în magazine și în mediul online. Conceptul are la bază reinterpretarea luxului și evidențierea detaliilor specifice brandului. Pentru un plus de originalitate, logo-ul LV de pe lateral este unic, fiind văzut în premieră în cadrul prezentării toamnă-iarnă 2020.
Logo-urile LV tradiționale apar pe eticheta limbii și în partea din spate: prima este realizată dintr-o piele specială, iar cealaltă este înconjurată de o zonă cauciucată și accentuată de linii albe. Talpa cauciucată albă și zona de culoare bleu translucid completează aspectul fresh al pantofului. Partea superioară este lucrată dintr-un mix de bucăți de denim în două tonuri, toate inscripționate cu binecunoscuta monogramă a mărcii franceze.
Noile piese arată extrem de bine și sunt foarte apreciate de pasionații de modă, cu atât mai mult cu cât designul acestora a fost conceput de Virgil Abloh, directorul artistic al diviziei Louis Vuitton pentru bărbați și fondatorul brandului Off-White. Pentru a sublinia exclusivitatea modelului, Louis Vuitton a explicat că fiecare pereche de sneakers din denim este confecționată manual în șapte ore, în atelierul pe care brandul îl deține în Italia. Prețul LV Trainer Sneaker este de 1190 dolari.