FacebookTwitterLinkedIn

1. Care este viziunea asupra femeii Koton, profilul de bază al clientei care obișnuiește să revină în magazin?

Avem o varietate de profiluri de cliente, care variază de la tinere studente, sau casnice, la femei care lucrează. Brand-ul Koton se adresează unei varietăți mari de clienți, de unde rezultă și dimensiunea magazinului și a colecțiilor.

2. Care considerați că sunt principalele puncte forțe ale brand-ului, cele care îl fac să iasă în evidența în comparație cu celelalte de pe piață?

koton1

Varietatea, colecția bogată care cuprinde 12 brand-uri de la modă casual la modă sport, urbană și trend-urile bine reprezentate – ținute de seară, ținute pentru persoane foarte active, chiar și o colecție din denim de sine stătătoare; același lucru se poate spune și despre colecțiile pentru bărbați, cele pentru copii, cele de lenjerie sau de înfrumusețare. Oferim o colecție bogată cu multe opțiuni. Primim produse foarte frecvent – în fiecare săptămână sau lună aducem produse noi. De asemenea, ne asigurăm că oferim cea mai bună rentabilitate în ceea ce privește calitatea și prețul.

3. Care este tipul de produs de care brand-ul este cel mai mândru și pe care îl considerați ADN-ul Koton?

Sunt multe. Colecția recentă de jachete este una dintre cele mai cuprinzătoare colecții, oferind o varietate de stiluri, forme și culori. Oferta noastră de tricotaje este, de asemenea, foarte diversă, prezentându-i clientului într-un mod aparte noțiunea de tricotaj și cum poate să poarte acest tip de ținute la diverse ocazii.

La aceasta, adăugăm o gamă largă de bluze, cămăși, jachete și sacouri potrivite pentru împrospătarea stilul de zi cu zi.

Citește și KOTON deschide un nou magazin în Centrul Istoric din București

4. Cum prinde viață fiecare nouă colecție și cine decide direcția creativă pentru fiecare sezon?

Directorul nostru de creație Isham Sardouk lucrează în colaborare cu Brand Manager-ul Gülden Yılmaz și cu echipa de design formată din 200 de experți. Ei proiectează continuu colecțiile de sezon și de tranziție. Ei cercetează piața, călătoresc în jurul lumii, participă la târgurile dedicate trend-urilor și se consultă cu cele mai bune agenții de consultanță în materie de modă. În acest fel se desfășoară procesul amănunțit care se canalizează până la crearea unei colecții centrate pe client, care nu doar anticipează tendințele, dar satisfice și nevoile clienților la nivel local și global.

Burak Akbulat, director general KOTON Romania

5. Ce puteți să ne spuneți despre deschiderea magazinului de pe Lipscani? Cum este acesta integrat în abordarea pe care brand-ul Koton o are față de piața din România?

Magazinul de pe strada Lipscani a fost o provocare atât din punctul de vedere al investiței, cât și al implementării. Am investit 6.5 milioane de euro în consolidarea și renovarea clădirii, iar procesul prin care am trecut pentru a deschide astăzi magazinul a constat în 12 luni de muncă asiduă. Considerăm că acest magazin se integrează în abordarea pieței din România în termeni de prezență în cele mai importante și strategice locuri pentru comunitate. Centrul Vechi este o zonă în care clienții nostri își petrec timpul liber și se bucură de un loc autentic și de evenimente culturale. Ne dorim să fim mai aproape de clienți acolo unde ei se simt bine și se recreează, iar din acest motiv am ales această locație. În plus, pentru a veni în întâmpinarea nevoilor acestora, vom avea magazinul deschis între orele 10:00 – 22:00. Având o suprafață de 1850 mp, pe trei niveluri, magazinul își întâmpină clienții și vizitatorii cu cele mai noi colecții Koton.

6. Care sunt așteptările Koton pentru piața din România în anul 2017?

Pentru 2017 am targetat vânzarea a peste 3 milioane unități într-o rețea de 17 magazine cu o cifră de afaceri de aproximativ 145 milioane RON și estimăm 450 de angajați până la finalul anului 2017.

7. Cum credeți că vor întâmpina clienții deschiderea noului magazin?

Ne așteptăm că aceștia să ne întâmpine cu entuziasm în această nouă locație atât datorită zonei bine alese, cât și pentru aspectul magazinului. Cum am spus, ne dorim să fim cât mai aproape de clienții noștri și, din acest motiv, am adus un magazin nou chiar în centrul orașului, unde aceștia își petrec timpul liber într-un mod relaxat și plăcut.