FacebookTwitterLinkedIn

Evoluția companiei în 2019

Dacă trebuie să comprimăm totul într-un cuvânt, atunci acesta este cu siguranță  „expansiune”. Am putea spune că expansiunea a fost „firul roșu” pe care l-am urmărit pe tot parcursul anului.

În ceea ce privește rezultatele noastre, Kärcher România va înregistra la final de 2019 o creștere a cifrei de vânzări de 20% la nivel de companie. Această creștere este susținută de listările în noi rețele de retail și de o triplare a cifrei de afaceri în magazinul nostru online. De asemenea, cele 6 magazine Kärcher Center au avut vânzări în creștere cu 35% față de 2018.

Evoluția domeniului în 2019

Din fericire, industria echipamentelor de curățenie nu a fost afectată de evenimente neplăcute majore. Ci din contră, aceasta continuă să se schimbe și să evolueze pe măsură ce anii trec, continuând să avanseze, să crească și să evolueze.

De asemenea, ne bucurăm să vedem că se pune din ce în ce mai mult accent pe dispozitivele inteligente. Iar de-a lungul timpului, compania noastră s-a specializat nu numai în proiectarea, producerea şi distribuirea de tehnologie de curăţenie, dar și pe inovație, care este parte integrantă în compania noastră.

Un eveniment benefic pentru compania noastră a fost impactul pozitiv al programelor de finanțare prin fonduri nerambursabile, care au încurajat dotarea companiilor cu echipamente profesionale de curățenie.

Lucruri bune în România în 2019

Întotdeauna ne place să ne concentrăm pe partea pozitivă a lucrurilor. Din punct de vedere al business-ului, pe lângă cele menționate mai sus, am putea spune și că am simțit o stabilitate mai mare a cursului valutar, lucru care a avut un impact pozitiv  asupra companiei noastre.

Preocupările principale ale societății românești

Este important să ne gândim la viitorul următoarelor generații. Deja vedem că se vorbește foarte mult despre sustenabilitate și sub acest aspect ar trebui să ne gândim și la un viitor sustenabil pentru generațiile viitoare. Ne-ar plăcea să vedem printre principalele preocupări buna funcționare a sistemelor de educație și de sănătate, care susțin migrația românilor și îngreunează întoarcerea familiilor stabilite in afara țării.

Strategia companiei pentru 2020

Suntem o companie care implementează mereu servicii care vin în ajutorul consumatorilor noștri și în timp, după ani de interacțiune directă cu ei, am dezvoltat o strategie dedicată, pentru a fi mai aproape de consumatorii noștri. La Kärcher, fiecare client beneficiază de consiliere personalizată și venim in sprijinul acestora cu soluții complete de curățare. Ne-am propus ca în 2020 să ne apropiem mai mult de clienții noștri și să venim către ei cu mai multe beneficii în procesul de vânzare. Mai exact, ne vom axa pe oferirea de consultanță de specialitate și pe soluții flexibile de finanțare.

Expansiunea rămâne în continuare printre obiectivele noastre, pe care vrem să o dezvoltăm. Astfel, ne vom extinde cu încă o locație în rețeaua de magazine proprii Kärcher Center, asigurând încă un punct pe harta noastră, în care oferim întreaga expertiză Kärcher clienților din zonă.

Provocările globale ale anului 2020

Una dintre cele mai mari provocări la nivel mondial ar putea fi recesiunea preconizată în 2020 de unii specialiști. Însă sperăm că va fi într-o formă mai atenuată iar economiștii să poată lua mult mai rapid măsurile corecte, având deja experiența recesiunii din 2008-2009.