Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

A apărut cartea „Primul an de marketing” de Petre Barbu

Cartea „Primul an de marketing”, semnată de Petre Barbu, senior-editor al revistei „Forbes România, conține 14 interviuri cu români care au început să muncească în marketing la începutul anilor '90. Volumul a apărut la Editura Integral.
Petre_Barbu.jpg

„Primul an de marketing”, Editura Integral, este o carte despre destine, branduri, pasiune, multinaționale, muncă și despre românii abia ieșiți dintr-o dictatură, căutându-și libertatea de a alege. Este o carte despre dragostea de branduri, cum au fost lansate, cum au crescut, cum s-au dezvoltat, cum au suferit alături de oameni.

„Primul an de marketing” este o carte care încearcă să recupereze o mică parte din istoria recentă a României.

Cartea cuprinde interviuri cu:

Mihaela Ungar (Colgate-Palmolive), Aneta Bogdan (Connex), Lucian Neacșu (Coca-Cola), Magda Niculescu (Procter&Gamble), Alexandra Gătej (Unilever), Paul Markovits (Procter&Gamble), Mihai Albu (Pepsi), Dan Oprescu (Unilever), Eusediu Margasoiu (Pepsi), Mihai Ghyka (Bergenbier), Cotiso Hanganu (Flamingo Computer), Mircea Stăiculescu (Procter&Gamble), Narcis Horhoianu (Procter&Gamble), și Sorin Blaga (Philip Morris).

Cartea „Primul an de marketing” este disponibilă pentru comenzi AICI. 

 

Petre Barbu, senior-editor la „Forbes România”, scrie despre media&advertising de peste 20 ani.

A debutat editorial cu volumul de nuvele „Tricoul portocaliu fără număr de

concurs”, Editura Cartea Românească (1993). A publicat romanele: „Dumnezeu binecuvântează America”, Editura Nemira (1995), „Ultima tresărire a submarinului legionar”, Editura Nemira (1998), „Blazare”, Editura Polirom (2005) și „Marea petrecere” (2014).

Este autorul volumului „Primul an de publicitate”, Editura Tandem Media (2013), care cuprinde 13 interviuri cu primii antreprenori români care au fondat primele agenții de publicitate în România.

A câștigat de două ori premiul de dramaturgie UNITER – „Cea mai bună piesă a anului”, cu piesele „Tatăl nostru care ești în supermarket” (2002) și „Masa puterilor noastre” (2016).

A primit premiul pentru excelență în comunicare jurnalistică din partea International Advertising Association – filiala România (IAA) în anul 2010.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii