FacebookTwitterLinkedIn

GVH a descoperit că retailerul online nu a reușit să elaboreze reglementări interne în timpul campaniilor care ar fi asigurat că prețul tipic al unui produs a fost afișat ca prețul său „original”; în schimb, prețurile blocate au fost aplicate doar ocazional și pentru perioade extrem de scurte, potrivit  gvh.hu.

În cursul procedurii, grupul de companii a cooperat cu GVH și s-a angajat să pună în aplicare o serie de măsuri menite să asigure compensarea încălcării. În cadrul acestor măsuri, eMAG va înceta utilizarea promoțiilor înșelătoare, își va dezvolta practicile de stabilire a prețurilor și de afișare a prețurilor într-un mod adecvat și va solicita partenerilor de pe piață, adică vânzătorilor săi, să facă același lucru.

În plus, consumatorii care au făcut o achiziție pe platformă în ultimele 12 luni vor primi fiecare câte un voucher pentru 3000 HUF, într-o valoare totală aproximativă de cel puțin 1,08 miliarde HUF.

De asemenea, Consiliul Concurenței din România a anunțat acum două săptămâni că a deschis o investigație pe piața produselor electronice și IT&C și că a efectuat inspecții inopinate la sediile companiilor Samsung Electronics România, Altex România, Flanco Retail și Dante Internațional (care deține eMAG.ro).