FacebookTwitterLinkedIn

„În cadrul primei investigaţii, autoritatea de concurenţă a constatat că, în perioada 2017 – 2019, producătorul Roche adoptat o strategie comercială menită să elimine concurenţa la licitaţii şi să întârzie intrarea pe piaţă a unor medicamente similare”, precizează autoritatea de concurenţă într-un comunicat.

Pentru acest comportament, compania Roche a fost amendată cu 44,16 milioane lei (9,47 milioane euro).

În cadrul celei de-a doua investigaţii, Consiliul Concurenţei a constatat că, în aceeaşi perioadă 2017 – 2019, Roche a implementat o strategie pentru a împiedica vânzările de medicamente concurente, mai ieftine, care conţin substanţa activă Erlotinib.

Pentru această practică Roche România a fost sancţionată cu 15,79 milioane lei (3,38 milioane euro).

Decizia Autorităţii de Concurenţă, care va fi publicată în formă neconfidenţială pe pagina web a instituţiei, poate fi atacată la Curtea de Apel Bucureşti.

Cum s-a împărțit audiența publicității TV în anul 2019

Bugetele de publicitate investite pe televiziunile pentru copii și tineret, în anul 2019